bilder fra det jeg gjorde i går

I går var jeg som sagt på Lillehammer hele dagen. Det første jeg gjorde når jeg kom frem var at jeg gikk frem og tilbake i gågata. Det er veldig koselig å gå ute i det fine været, men jeg liker best å være inne i et kjøpesenter…………..

….. så jeg reiste til Strandtorget. Jeg kjøpte ikke mye, bare en kåpe. Men det var mye fint på Vila som jeg likte.

Etter den lille shoppingturen feiret vi 50 års dagen til Svein Arne. Da ble vi ønsket velkommen av den søte prinsessen, Rosita.

Søte sko!

Veronica og jeg passer på at ingen rømmer fra fengselet! Neida, men seriøst bak oss er det et fengsel. Bare til pynt da (håper jeg). Selskapet befant seg i cowboy landsbyen deres. Der har de blant annet fengsel, butikk og hotel. Superkult!

Veronica, Tessa og meg.

Mamma.

Meg og Aebykier 

Grimasebilder 😉

Hehhhe, liker at de har stokket om på tallene 😉

(Kommer flere bilder senere)

50 kommentarer

Siste innlegg