Frøydis her!

Hei alle sammen Frøydis her! Nå er jeg på besøk til Carolyn her i Kvam<3 Blir tvunget til å kose med de ekle marsvinene hennes og må høre på dum og deilig sangen om og om igjen. Men jeg kan inrømme at jeg koser meg, det er alltid like koselig å møte Carolyn. Klarer ikke å konsentrer meg nå når jeg prøver å skrive dette innlegget pga Carolyn ligger på gulvet å synger. Kan ikke si at hun er så veldig flink(tonedøv). Haha, men hun er jo veldig sjarmerende da^^ Stakkars Carolyn som ikke har hatt internett på lenge, hun har savnet å skrive innlegg og alle leserne sine. Nå har hun endelig fått internett igjen, så gled dere til tiden frammover!

I august skal jeg og Carolyn være konfirmantledere på en leir i vestlandet. Jeg gleder meg! Vi skal være borte i en uke og det kommer til å bli så sykt awesome, vi skal rule hele vestlandet!

 

Klem Frøydis<3

26 kommentarer

Siste innlegg