i’m still alive!

Hei! Jeg håper ikke dere har glemt meg enda, jeg lever fortsatt til dere som lurer. Nettet har ikke kommet tilbake, men nå sitter jeg endelig og skriver et innlegg på Malin sin pc. I det siste har jeg fått tilbake kamera mitt, men v-e-n-t…….. det skjedde noe…..jo…… jeg måtte sende det tilbake! Det var jo helt demontert og det kan man ikke akseptere, no way. Bilder fra i går:

Meg og Zia <– link

Gjett om jeg var glad for å se denne kugale gjengen her da! De sykla 1mil oppover bakke for å møte meg. Jeg hadde ingen anelse. Ok, Malin vil at jeg skal tilstå at jeg fikk tårer i øynene for å se dem ♥

Zia er stolt av musklene han endelig har kjøpt for 50% på nettsalg!

Jeg fikk gave fra Malin, hun har vært i Tyrkia. Jeg bare vet at hun tenkte på meg hver dag.

Muskeldama uten muskler.

Jeg begynner ikke å blogge fast før jeg får nettet tilbake, men jeg kommer snart igjen 🙂

21 kommentarer

Siste innlegg