Stakar Caroo!

Hei, det er Anh her igjen.

Caroo kommer desverre ikke til å blogge på ca 1 uke. Siden det er flom i Kvam, så kommer ikke nettet tilbake etter 1 uke. Og Kvam er forresten et av stedene som har blitt hardest rammet.


( Et bilde som ble tatt for 4 timer siden :O ) 


Så Caroo sitter hjemme der uten nett og lite dekning. Synd for meg, for da kan jeg ikke ringe og plage henne når jeg kjeder meg på jobben 🙁 Ender vell alltid med at jeg er den som er ensom.. Og Caroo finner sikkert på noe av gjøre. Overraskende at hu har så mange ideer fra den bitte lille hjernen, mohahaha! (Okey skal ikke kødde disse hu mer.) Uansett, STAKAR CAROO! 🙁 Jeg hadde ikke overlevd ass! 

Hadde du overlevd uten nett og lite dekning i 1 uke? 

 

157 kommentarer
    1. Jeg hadde nok overlevd uten internett og dårlig dekning på mobilen, men det ville vært VELDIG vanskelig. Men hadde jeg hatt bøkene mine og musikk, skulle det nok gått greit. ^^

    2. Oj! Visste ikkje at det var SÅ gale. Ja, eg hadde fint greid meg utan nett og dekning i ei veke. Dei overlevde jo utan nett og telefon i gamledagar 🙂 Finnes andre ting enn mobil og internett her i livet også. En har jo all den flotte norske naturen rundt seg ^^

    3. Hei Carolyn!
      Her er det flom her og 🙁
      Jeg bor jo på Vinstra så der kommer vi oss ikke noen steder.
      Det samme gjelder kvikne.
      Der bor pappaen min og mange gode venner av meg og de kommer seg inngen veier.
      For det har jo raset et hus i veien og halve veien er ødelakt.
      Og den andre veien som funket den henger liksom i løse lufta så det er skummelt og tenke på.
      Her er det nett og mobilnett så jeg får heldigvis blogga 🙂
      Savner deg Carolyn!
      Håper du kommer tilbake fort som fy!
      Hilsen Amalie
      ps. ser deg på ungdomsskolen neste år : D

    4. Håper ho blir tatt av flommen ,og døør. Og håper at håret hennes blir rivet ned og øyene detter ned i havet så fiskene spiser, og alle konfirmasjon pengene hennes blir stjelt, fuck u caro! Dra til helvete og død hater deg som faen. Wannabe fokis… Prøver og være alle du. tror du er verdens peneste med det stygge stilen fuck meg hart og lenge!

    5. Elsker bloggen din caroiz! Men, kan du bytte design? dataen MIN går veldig tregt når jeg er inne på bloggen, pga designet

    6. Emilie ? Har du ikke respekt for andre eller ? Du har tydligvis ikke noe liv du. Det er faktisk synd på Caro som leser det du skriver, og du vet ikke hva en hore er, siden du kaller Caro det -.-” Lik bloggen, eller ikke lik den, og kommenter hvis du har noe koselig å si !

    7. OMG!!! ja er enig med MARIA -KOMENTERER TILBAKE har jo ikke respekt gå og kjøp et liv med 1 kr du er jo bare mesunlig -_- EMILIE ikke gidd og vær så stygg i kjeften -_-

    8. Hvafaen? vi lever i et demokrati land, kjæreunge. og da har jeg rett til og si hva jeg mener om ho kjerrina der og HVAA JEG ØNSKER som skjer med carooiz.. ta så slutt og lek voksen og brenn dere i helvete der caroiz er nå.. ho er så jævelig wannabe fokis og alle de andre.. ho som ikke har et liv og prøver å være andre som deere!

    9. HOLD KJEFTEN på deg!!! vedder på at du var med og mobbe voe.
      tror du er så stor here gud hva har caro… gjort mot deg -_- jeg er ungren deg så kaller du meg kjering hvis du gjør det i gjen så ser du unner senga di der er jeg jeg vet du bor dun fitte mesunlig HHAHAAHAHAHAHAhhahah

    10. EMILIE: Ha ha! Du er så latterlig, klarer ikke slutte å le. Selvfølgelig er det de anonyme som skal være tøffest i verden på internett – og det sier kanskje litt om deg?

    11. Bare le du, snart ler du av caroiz som dør av flommen:) Ingrid marie, siden hun er i blogglista må jo ho tåle hva som helst. OG vær så snill slutt og bland deg inn, idiot… Er du ikke en av de som er tøffest nå? Du kan gjerne komme til meg og si det der. så skal vi se om du har noe fremtid

    12. Emilie: serriøst, har du ikkenoe liv?
      Det her er bare tidsfordriv, skjønner ikke hvorfor du gidder å kommentere så frekt? hvorfor i det heletatt komme inn på bloggen bare for å slenge dritt?

    13. åå, buhu. hun har ikke internett, det finnes andre som har det verre. selv om hun kanskje er blitt rammet av flommen, så har folk faktisk mistet hus og mange store eiendeler. og hun mister internett? hva faen liksom? tenk deg litt bedre om når du sier stakkars til en som ikke har internett

    14. Emile: jeg blir flau av deg, hvor tåpelig du er.
      Vet du at caroiz kan spoore deg opp å se hvem du er? Det er faktisk veldig enkelt å finne ut hvem du er.. Du ser bare på IP- adressen. FLAAAUT FOR DEG.
      caroiz jeg savnet blogginga di! <3<33

    15. Caro, du blogger nesten aldri :/ Jeg har nesten sluttet å fulgt den, har fulgt den helt siden Oktober elns. Men nå, orker jeg ikke å sjekke den hver dag for jeg vet at du enda ikke har skrevet :c

    16. Emilie: Har du et problem eller? Tror du bør oppsøke en psykolog, det høres ut som at du trenger det! 🙂
      Uansett hva du mener så trenger du ikke være så frekk mot andre. Og du kan iallefall la vær og fremstå anonym. Det er du som er taperen her! 😉

    17. EMILIE: Håper DU dæver ! du kan faen meg drite i og kommentere dritt på caro sin blogg, slutt og bevis at du ikke har noe liv a! gjetter du ikke har noen venner så du går heller på blogger og kommenterer dritt ! Og du bare dummer deg ut vettu det eller? Du burde være drit flau nå!
      Ps. digger deg caro du har verdens beste blogg 😀 er innom den hver dag <3 du er best <3<3 ikke bry deg om hva emilie og andre dritt mennesker sier for DU er best <3<33 ILU <3

    18. “Dårlig gjort” å klage over at hun blogger så sjeldent, og at du kommer til å slutte å lese bloggen hennes pga. det. Da er du ikke akkurat noen trofast leser. Er vel ikke hennes feil at hun ikke har nett?

    19. Caro jeg savner deg! Nå har du ikke blogget på 12 dager eller mere. Jeg holder ikke ut lengere 🙁 Har dere virkelig fortsatt ikke internett. Dte suger jo! Jeg savner å stikke innom bloggen din og lese de nye innleggene. Gleder meg virkelig til du er tilbake!! <33
      P.S. Det som Emilie holder på med er jo på en måte nett-mobbing og det kan anmeldes.

    20. Hei Caro. Jeg har vert fast leser av bloggen din i ca. ett år. Jeg elsker bloggen din. Savner deg. Dagen er ikke helt den samme uten bloggen din. Jeg leser bloggen din hver dag, og uten den er det ikke helt flyt i hverdagen min. Og hvis jeg har vært borte noen dager så gleder jeg meg til jeg kommer hjem fordi da vet jeg at DU har oppdatert bloggen din, og hvis jeg er lei meg så leser jeg ett av de gamle innleggene dine som er fra et halvt år siden. Da kommer alltid humøret tilbake igjen.
      Jeg hadde vært vekke noen dager da dette skjedde. Jeg logget inn på dataen min fordi jeg skulle sjekke facebook, bloggen min osv… Og til slutt skulle jeg kose meg med å lese bloggen din da jeg fant du hva som hadde skjedd. Hvordan skulle dagen min bli den samme uten bloggen din caro? Jeg lette rundt på topplisten på blogg.no fordi jeg trengte noe å lese. Noe å fylle tom rommet i hjerte mitt med. Men jeg fant ingen blogger som var like bra som din. Vet du hvorfor? Det skal jeg fortelle deg. Fordi bloggen din er spesiell. Den er unik. Det er noe med deg, som gjør at du er så flink til å blogge. Det er derfor du har så mange glade, koselige, positive, supre lesere. Som meg f.eks. Det gjør ingen ting om du er på 1.plass på topp lista eller ikke. Det som betyr noe er deg caro. Jeg elsker bloggen din. Jeg savner deg. Når kommer du tilbake? 🙁

    21. Melaine? Er du stygg eller, trenger ikke svare på alle deres bullshite svar. jeg gir lang faen om ho ser ip’n min… driter i det jeg .. som sagt jg bryr meg ikke om caro anmelder meg til politi jeg bare river huet av ho 🙂 og dere ta så skjerp dere og bli voksen..

    22. emilie:haha.. ” skjerp dere og bli voksen”?
      jeg tror heller det er du som må bli voksen.
      tror ikke du kommer til å være så frekk i kjeften hvis hun faktisk anmelder deg.
      du er nok bare misunnelig : )

    23. EMILIE; ahhahahhahahahah latterkrampe!!! bli voksen? du kaller liksom at du er voksen, jeg har aldri sett noen voksne som kommenterer dritt som deg… HVorfor bruker du tiden her? Du hater henne sier du. ikke komenter bloggen hennes hvis du har i mot henne. du skaper bare problemer.
      Håper du blir anmeldt;-) Og plis gå vekk fra denne bloggen viss du har så mye imot den. Wasted of time for deg da.

    24. EMILIE: Ikke be oss bli voksne, for du oppfører deg stikk motsatt! Så ikke si i mot deg selv da. Du er bare så sinnssykt taper som holder på slik du gjør. Få deg et liv kjerring.

    25. Hvorfor gidder du og kommentere hvis du syns bloggen er så dårlig? Kommentarer er liksom for at andre skal skrive koselige kommentarer om de likte det innlegget eller ikke ! Og skjerp deg men og si at andre skal vokse opp ,, det er faen du som skal bli voksen er!! :@ les det du skrev en gang til og si at det var voksent! Få deg et liv a! har du ikke noe bedre å gjøre enn å snakke dritt til en så søt jente som caro! Det er en grunn til at voe slutta og blogge! pga sånne støgge mobbere som deg!! så skjerp deg du lille venn 🙂
      PS:Caro ikke bry deg om sånne stygginger! -.- Elsker bloggen din men du MÅ blogge mer 🙂

    26. EMILIE: Går det ann å være mer barnselig? Selvom hun er på topplisten har hun følelser. Jeg synes synn på Caro!
      Håper det ikke har skjedd noe med henne siden hun ikke har blogget på to uker(?), håper hun kommer tilbake snart.
      DIGGER BLOGGEN DIN CARO, KOM TILBAKE SNART OG UNDERHOLD MEG I DRITTVÆRET! ♥

    27. Hva faen? Anmelde meg? Jeg driter langt i helvete om jeg mobber folk, og jg gir lang faen caroiz ikke blogger… Jeg hater ho som faen prøver å være wannabe heletiden jo serr? Ja bli voksen..
      HORER!

    28. emilie: Enig Thea ^^ Hvorfor må du være såå jævlig frekk mot caro!! Men gidder ikke være like barnslig som deg å krange over nettet. Jeg er nemlig “VOKSEN”, noe du kansje ikke vet hva er!!

    29. Emilie: Fy fader for ett menneske du er! Du skjenner henne ikke en gang, men sier fortsatt at du hater henne. Caro har faan meg ikke gjort deg en dritt, og nå sitter du og leker tøffing på Internett likevel.
      ”Hvafaen? vi lever i et demokrati land, kjæreunge. og da har jeg rett til og si hva jeg mener om ho kjerrina der og HVAA JEG ØNSKER som skjer med carooiz.”
      – Det der blir alt for teit og si, demokrati har ingenting med saken å si. Demokrati er en styreform som baserer seg på at folket bestemmer hva slags politikk som skal føres.. Det du mener er sikkert ytringsfrihet, og ja. Vi har det, men det finnes likevel noen grenser, og du går langt over streken.
      Ikke tro det er lovlig og skrive at du ønsker folk døde, og at du vil rive av henne hue om hun anmelder deg for alt du skriver her, eller alt drittsnakke ditt. For da er det en trussel, og det er heller ikke lovlig. For du truer jo Caro med og rive av henne hue viss hu anmelder deg?
      Og dessuten, du er bare en patetisk liten drittunge som sitter og skriver sånn som du gjør, liker du ikke personen Caro viser seg å være over blogg, eller stilen hennes, eller det de andre tingene du ikke liker med henne, så la være og les bloggen.
      Ingen har noen gang tvinga deg til å gå inn på bloggen hennes for så å lese innleggene og være drittsekk etterpå..
      Og du er iallfall utrolig feig som sitter og skriver over nettet, du hadde ikke vært så tøff om det hadde vært i virkeligheten. Du er bare en stygg liten dritt som er tøff på nettet. Få deg et liv!

    30. hei! jeg lurer på om det er noen som vet om når caro kommer tilbake, fordi hun har vært borte lengre enn en uke 🙂 men jeg skjønner hvis hun ikke har fått tilbake nettet, eller hun bare vil slappe av litt etter “flommen”. såeeh 😉 synes det er VELDIG frekt med hun derre emilie. lurer på hva caro føler når hun ser på kommentarene…? synes veldig synd på henne! har nesten lyst til å advare henne med at hun ikke skal se på kommentarene på dette innlegget… men, ta åsså skjerp dere, dere som skriver bare stygt…-.-‘ ingen av dere som snakker stygt om sier at dere “HATER HENNE” har truffet henne da men… og gjett hvor gammel jeg er, jeg som ahr skrevet dette ? jeg er 11 år 🙂

    31. Malin? Jeg synes du er utrolig dum, når man sier jeg river huet av henne, så mener jeg jo ikke det men jeg har veldig lyst til det. Og jeg skjønner ikke hvorfor gidder du og blande deg inn i det heletatt? er ikke noe sak som handler om deg. Pass på deg selv. Serr? For ho ligger i topplista betyr ikke at dere skal snu verden til meg. Hun får tåle det ho får som drittslenging.. For voe fikk værre enn dette her! og hvorfor sier dere at jeg drev og mobbet voe? dere vet jo ikke en dritt. Jeg var voe sin leser og elsker bloggen hennes ho har stil og alt i motsetning av caro

    32. EMILIE: Fordi caro er veninna mi! Derfor blander jeg meg inn, når du oppfører deg som du gjør! Likevell om Caro er på topplista skal man ikke tåle alt av negativt. Greit om det er kontruktiv kritikk, men du er rett og slett disgusting. Greit nok så fikk Emilie mye mere drittkasting, men man ser jo hvordan det endte? Hun stoppet bloggingen, og det er akuratt fordi sånne mennesker som deg mener de er så jevlig tøffe bak tastaturet. Få deg ett liv og slutt å ødelegg andres!

    33. Emilie ; om du ikke holder kjeft anmelder jeg deg !! Hvorfor i alle dager skriver du stygge kommentarer ?! HAR DU FAEN MEG IKKE NOE FINT Å SI SÅ KLAPP IGJEN OG HOLD DET FOR DEG SELV!!!!! malin enig med deg ..

    34. Drit i ”EMILIE”, hun er bare en retard som har lite å gjøre. Det er så jævlig teit å sitte å skrive dritt på bloggen til en du er dritsjalu på, å late som du heter Emilie, lol sier jeg bare. Selvom Caro er penere enn deg, så trenger du ikke å bli så sur vettu 🙂 Vet egentlig foreldrene dine hva du driver med på nettet? Du burde bruke hue litt, før du skriver noe du vet kan såre andre. Skjerp deg.

    35. Den kriminelle lavalder i Norge er per i dag 15 år. Så om du fyller 15 i år, kan det godt hende du kommer i fengsel, faktisk.

    36. Savner at caro ikke blogger 🙁 men da kan jeg jo bare se gjennom arkivet hennes og se på gamle innlegg :)) det er litt gøy det også :)) caro er en super blogger! <3 elsker bloggen din <3

    37. POSTET AV: EMILIE
      Håper ho blir tatt av flommen ,og døør. Og håper at håret hennes blir rivet ned og øyene detter ned i havet så fiskene spiser, og alle konfirmasjon pengene hennes blir stjelt, fuck u caro! Dra til helvete og død hater deg som faen. Wannabe fokis… Prøver og være alle du. tror du er verdens peneste med det stygge stilen fuck meg hart og lenge!
      Dato: 13.jun.2011 Tid: 17:48 URL:
      Ser du ? Det var du som startet denne dritten her. Dette var den første stygge kommentaren! Hadde du hatt det så sykt gøy hvis folk hadde sagt noe sånt om deg ? NEI. Det skal jeg love deg! Du burde tenke etter hva du skriver, Carolyn har føleser hun også, hun må få lov til å leve livet sitt slik hun vill? Synes du skal teipe igjen munnen din sånn at du ikke kan SI dritt om andre klippe eller hogge av eller et eller annet sånn du ikke kan skrive! Aller mest ønsker jeg at du skal gå å leke i traffiken, men, men!?

    38. Ja jeg startet hele dritten men dere gjorde det til STØRRE sak.. For dere blander dere inn… Ja? Jeg har ikke blogg og jeg ligger ikke i topplisten men jeg hadde nok tålt om noen hadde sagt slik til meg for jeg er ingen person som tar nær av det… Hadde dere ikke blanda dere inn så hadde jeg kanskje vært stille.. Så dere burde teipe munnen deres her 🙂 Tror dere serr caroiz hadde støttet dere om dere hadde fått noen slike kommentarer? Nei. HUn driter i det faktisk akkurat som hun gjør nå stedenfor og blogge som hun ikke har gjort på LENGE drar hun til sarpsborg stedenfor og lever livet og gir lang faen i dere.. Hun kunnne dratt til biblioteket i sarpsborg og vært på pcen og blogget litt at hun er i livet men det gidder hun ikke.. Og jeg bor i sarpsborg faktisk 🙂

    39. Sykt enig med Maalinuz! ||| Emilie: så sick bra for deg da, at du bor der “carolyn er” whatever, jeg driter i hvor du bor? Trur du at du kjenner caroo eller ? Hvordan veit du at hu ikke hadde støtta oss ? Hvordan veit du at hu hadde driti i oss ? Kanskje hun ikke føler for å blogge når anonyme drittunger som deg? sikkert på grunn av deg hun ikke har blogga, har du tenkt på hvordan du oppfører deg ? jeg prøvde å si det til deg på en ordentlig måte, men så kommer du med så sjukt dårlig comeback at det ekke mulig ! Lei av deg allerede, jeg – synes de personene som har kommentert i mot deg holder ut så lenge! Og hva søren !? Blogget om at hun er i livet !? Hun er ikke død assa, just so you know? Da hadde nok Anh eller noen andre av vennene hennes sagt det er på bloggen 😉 eller i hvert fall i kommentarfeltet, så jeg synes du burde bruke hue ditt du kaller hjerne og tenke gjennom! Folk må få lov til å snakke og si sine meninger, akkurat som du !

    40. greitgreit, kan du gi deg nå serr? :L du er seriøst latterlig! Du kan tenke før du snakker til meg og bruk hjernen din du også! Jeg prøvde også si det til deg på e ordentlig måte… Så bare kjeften din… IKKE BLAND DEG inn for helvete BRUK HJERNEN din selv as. Det er helt for jævelig at du diskuterer med meg 😛 herregud gammel er du

    41. Emilie(eller hva du nå enn heter):
      hhahahahahaahha XD vet du hva jeg ser for meg nå? at du er en stor feit stygg blubbe som er syykt misunnelig på caro. Eller kanskje hun har vært frekk med deg en gang i tiden?… ikke vet jeg, men uansett hvorfor du gjør det så synes jeg det er utrolig teit gjort av deg…Du oppnår jo ingenting annet enn å dumme deg ut å få folk imot deg…å du vet det her kan anndmeldes til politiet sant? de klares lett å finne ut hvem som du er!…

    42. jeg vil ikke ha msn hennes! æsj..
      Emilie !? skaff deg blogg sjæl da, du som er 14 ? eller har du men du bare er anonym ? for det første: jeg har ikke snakka til deg, så fail nummer1. Fail nummer 2: Alle synes DU er lattelig, ikke jeg. Fail nummer 3. Joa, jeg har i hvertfall en hjerne 😉 4: det er ingen aldergrense for å blogge? det står her http://faq.blogg.no/?side=start dust! Les og grin! til slutt tror jeg at alle de som leser de drittkommentarene dine sitter å ler bak tastaturet. Og du prøvde å snakke te meg på en ordentlig måte ? haha, ja daså, hvis du kaller barnslig drittunge-kommentarer ordentlig, har du et problem !

    43. huff, ler litt her. Emilie, skaff deg (og ødelegg) ditt eget liv før du rakker ned på andres. er bare patetisk å starte en diskusjon sånn her, det er faktisk synd i Caro! vet ikke med deg, men på måten du skriver ser det ut som du ikke har noen venner. drit i å diskuter så jævlig mye, lillevenn, og voks opp. når du først kommenterer kan du i det minste tørre å innrømme hvem du er. men vent – da hadde du jo nok ikke turt å være så bråkjekk :”/ uff, kondolerer, noen må være tragiske og.
      syns synd på deg, Caro, som må lese alle de patetiske kommentarene fra små fritidsbarn uten hjerne :)) nobrain.dk, Emilie – perfekt for deg

    44. haha, enig med alle dere som sier imot emilie (: haha, tenk hvor fine lesere caro faktisk har! tenk mangemange har stilt opp mot 1 negativ kommentar (det startet med en) caro, du har de beste leserne i verden 😀 <3 har forresten lest bloggen din siden slutten av mai 😛 nesten fra du starta å blogge 😛 men har gått tilbake i mai akrivet, så har lest alle innlegga dine <3

    45. Emilie: Ville du for faen ha sagt dette til hun, face2face ?!
      Skaff deg et liv. Fyfaen.
      Hva i hulste har hun gjort deg. Har du tørna eller?
      Omg -.-‘

    46. Emilie:det er du som skal bruke hjernen din her! Skaff deg et liv å gå og si det til Caro face 2 face da, får vi se hvor tøff i trynet du er da! Omg.
      Håper du har det bra Caro! :-))

    47. Ragnhild er du dum eller stygg? Jeg er jo emilie fra sarp som er 14 år gammel, og går i kruseløka ungdomskolen er det noe mer du vil vite om meg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg