karl johan

Heihei! Her har dere enda flere bilder fra Oslo turen:

Hah, jeg kysset tigeren ved Oslo S. Når jeg og Stig skulle gå opp i Karl Johan gikk det to jenter forbi oss som så ut som de kom rett fra et klovnehus, nei verre. Skal si de stirret, haha med en merkelig latter.

Hele BikBok var på 50% ♥♥. Stig kunne ikke brydd seg mindre, så han rappa kameraet mitt. Han drev og fotograferte et klesstativ som kanskje kunne symbolisere noe annet? Hhaaha.

Prøverommet på Monki

Monki har veldig kul innredning, men jeg liker ikke helt klærne..

Gratis Starbucks.

Trenger jeg å si hvor mye jeg hater desse?! Jeg gikk helt nærme for å sjekke om han hadde klint på seg den malinga nøye nok. Jeg studerte han helt oppi trynet. Stakkars det kommer en creepy jente oppi trynet og stirrer som annet rart. Når jeg var kjempe nærme så skremmer han meg og sier BØØ! Jeg hopper to meter bak og hyler som om jeg har en livs farlig tiger foran meg. Alle som gikk forbi lo av meg :((

42 kommentarer

Siste innlegg