hei bloggen!!

HEI DERE!! Savnet meg? Nå var det virkelig godt å skrive igjen, føler som en evighet siden sist. Når jeg ikke har hatt bloggen oppe så har jeg vært ganske lat. Har snart sett to sesonger med Ghost Whisperer bare på en liten bloggpause. Men nå er jeg heldigvis tilbake.

I det siste:
♥ Har jeg sluttet med extensions
♥ Har jeg spist på Venezia
♥ Har jeg begynt med hvit eyeliner
♥ Har jeg vært i konfirmasjon til Malin
♥ Har jeg hatt en liten fotojobb i konfirmasjonen til Malin (stay tuned, det kommer bilder)
♥ Har jeg sett mange filmer, inkludert veldig mange Ghost W episoder
♥ Har jeg sett min første svart/ hvitt film, Vildanden (på skolen). Det vil si jeg har sovet xtra
♥ Har jeg kjøpt nye sko. Bunadsko faktisk, hoho der gikk tusenlappen.

♥ Har jeg hørt på tidenes mest irriterende sang, nyan, nyan. nyan. Meningsløs side, men om du kjeder deg, klikk deg innom her.

♥ Bloggen min ble jo ett år forige uke. Tusen takk for alle gratulasjoner, her er et par dem:

beezy.blogg.no

amaaliiie.blogg.no

Selvom jeg har hatt en pause, så har ikke kameraet mitt hatt det. Hørte jeg bilder? Oja, bilder skal bli!

42 kommentarer

Siste innlegg