google translater på bloggen

Heihei! Nå har jeg fått google translater til dere som ikke kan Norsk. Det kan hende det tar litt tid før den kommer opp. Mamma snakket med noen fra Canada, i alle dager, Canda? Uansett så hadde de tatt seg en liten tur innom bloggen min. Noen fra Canada leser bloggen min, whaat tenkte jeg, hvordan fant de den? De hadde et ønske om at jeg skulle skaffe meg google translator, så hvorfor ikke?



Til dere som også vil ha google translator på bloggen gjør dere som følgende:
♥
Kopier koden under her
♥
Gå til Design – Rediger – Widgets
♥
Lagre widgets

Siden jeg har litt mer komplisert sidemeny, gjør jeg det på en annen måte. Men det blir så langt å forklare, så jeg sløyfer det denne gangen

<div id=”google_translate_element”></div><script>

function googleTranslateElementInit() {
new google.translate.TranslateElement({
pageLanguage: ‘no’
}, ‘google_translate_element’);
}
</script><script src=”http://translate.google.com/translate_a/element.js?cb=googleTranslateElementInit”></script>

32 kommentarer

Siste innlegg