bilder fra trondheim – del 1

Jeg hadde en veldig fin tur til Trondheim som jeg sikkert har sagt. Så her får dere mange bilder:
Vi hadde noen stopp på tur dit, så jeg måtte knipse noen bilder.

Her er vi i en liten gudstjeneste (kirken dere ser på det første bilde)

Ingrid på bussen

Hilde og Gunhild

Kofferten til Gunhild. Gammeldagse kofferter er søte, hehe.

Gunhild er glad for at vi endelig har kommet frem etter en lang busstur.

Torgeir

Her overnattet vi, Nidaros Pilegrimsgård.

Rommet til meg, Malin og Martha

Dusjen vår

Doen vår. Vedder på at 99,9% av dere synes dette var veldig interessant

Badet vårt.

Malin følte seg hjemme. Eller man kunne tro at hun flyttet fra hjemme, fordi hun hadde med seg hele flyttelasset!

Martha 🙂

Noen rampunger stakk til butikken for å kjøpe hårfarge til Janne, mens alle andre så film.


Resultat:

Malin tok med seg to videokameraer, men var litt morsomt at de ble strømtomme veldig fort, haha.

Helene sin outfit

Ole

Presten forklarer noe

Presten spiller gitar og synger

Presten viser frem noe… OK, nok bilder av presten!

Hehehha, Malin har problemer. Ikke noe nytt

Trondheim er så fin by :’)

Presten, Martha og meg. BFF, tulla.

Fine folk!

Her er vi ute ved Nidarosdomen, den er diiigeer!


Hilde, Jon-Ivar, Malin, Martha, meg, Borghild og Gunhild ♥

Hva syns du om bildene?

46 kommentarer

Siste innlegg