filmkvelden

Har helt glemt å skrive om filmkvelden til meg, Noor og Malin som var for snart en uke siden. Hehe, bedre nå enn aldri.

Når vi kom hjem fra Venezia (og egentlig hadde dårlig tid)  så tok det oss en time å ta av sminken og skifte. Hehe, vi jenter må jo skvise inn litt jentesnakk så klart. Men vi begynte kvelden med å lage brownies.

Jeg overlot kamera mitt i Malin sine hender, og dere ser jo hvordan det gikk…

Dette er det vi kaller MalinStyle skjønner dere, ny mote. Hahah du er så morsom du Malino

Jeg er glad i deg også Noor!

Borte….

.. titeiii!

(meg og Noor uten maska)

”Ikkje gå inn på rommet utan min tillatelse”. Hengt på døra siden 7.klasse. Malin som fotograferte alt random som var å finne

Etter vi var ferdig med snikksnakket, brownisen, ta bilder og diskuterte om hvem som skulle sitte hvor… sååå kom vi til filmen. ”The Crazies”, det er et veldig lite sted som får et farlig virus som sprer seg. Hahah, vi sammenlignet det med Kvam. Titellen og bilde på coveret passer egentlig ikke til filmen, men jaja. Filmen var helt grei grøsser film!

Hva syns du om bildene, lenge siden du har hatt filmkveld?

34 kommentarer

Siste innlegg