dagen i går

I går var jeg på Lillehammer på bursdag som sagt, så her har dere litt av dagen min:

Siden det tar 1/2 time å kjøre til Lillehammer, tok jeg tiden til å pugge litt til Mat & helse prøven. Superflink du er Caro! 😀

Når vi kom inn på McDonalds var det helt stappet fullt. Hele barnehage gjengen hylte og skrek. Det gadd ikke jeg og Renate, så vi tok oss en shoppingrunde på Strandtorget. Beklager, men har ingen bilder…

Vi hadde blitt invitert på bursdagen til Rosita hjemme hos dem, så dit reiste vi senere. Hehe, jeg og Renate spiste safarikjeks og nerda popit spill. Det var virkelig lenge siden sist jeg hadde sett henne, skal si hun har forandret seg mye siden sist -positivt!

Random bilde av en fisk

Det var mange gjester bare til en 4 åring som hadde bursdag, pluss alle småungene på McDonalds, pluss det er nytt selskap i dag. Hehe, mye styr, men hyggelig.

Kristoffer og Alexander i bakgrunnen

Kaka som Renate pynta

Happy birthday 🙂

Bursdagsbarnet

De tre superkokkene, mamma og to av søstrene hennes.

Tror jeg aldri har stappet i meg så mye mat på en dag, hahaa. Når vi skulle hjem, så stakk vi igjen innom Mc’ern.

McFlurry, namnammm ^^

Hva gjorde du i går?

28 kommentarer

Siste innlegg