det var det med foki igjen…

Jeg har nevnt dette før, men dette blir siste gangen jeg skriver det. Dere sier jeg kopierer Anchisa (Foki). Jeg skal hoppe rett til spørsmålet alle lurer på -Blir du inspirert av Foki? Jeg kan helt ærlig si ja, det blir jeg. Men jeg er like mye inspirert av Foki som jeg er av f. eks venninna mi Anh (digger stilen hennes). Eller inspirasjon fra andre kjendiser. Noen av dere reagerte på hvorfor jeg ikke hadde med Foki sin blogg over listen over bloggene jeg leser. Overskriften var ”blogger jeg leser fast’‘. Jeg leser bloggen hennes, men ikke så veldig ofte. Kan være fordi den er svensk, og jeg liker best norske blogger av en eller annen grunn.

I sommerferien var jeg helt besatt av Jennifer Love Hewitt (hun er fortsatt det største forbilde mitt ♥). Hun hadde extensions vipper, og jeg ville prøve det samme. Jeg dro til frisøren, og fikk det fikset. Noen par måneder senere måtte jeg slutte fordi det ble for dyrt. Jeg hadde blitt så glad i vippene, så jeg begynte å kjøpe hele vipper fra butikken. Siden da har jeg ikke sluttet. Måten hun har eyelineren på har jeg blitt inspirert av 🙂

Klesstilen kan jeg ikke si er så veldig lik. Noen måtte jo selvfølgelig reagere på at jeg har en lik kjole som Foki. Ærlig talt hadde jeg ingen anelse om at hun har den samme, men jeg har et bevis på det også. Jeg sjekket datoen jeg publiserte innlegget med kjolen, så sjekket jeg hennes. Da hadde jeg publisert det før Foki hadde.

Håret mitt er inspirert fra her og der. Det startet med at jeg fulgte hårvideoene til Voe. Men så ble jeg inspirert av hvordan Jennifer så ut når hun hadde stort hår. Ingen av delene funket, så jeg begynte å eksperimentere litt selv. Når hårsløyfer kom inn i bildet var det Anh som tipset meg. Jeg bruker ikke så ofte sløyfer lenger pga håret mitt er ikke så veldig ”stort” som det var før.

Jeg har googlet litt og funnet noen VS og meninger rundt omkring. Hehe dere er morsome og søte samtidig. Jeg ser ikke negativt på at dere syns at jeg ligner på henne. Mange kaller meg ”den norske versonen av Foki” eller ”mini verson av Foki” eller… ok dere skjønner. Kommentarene fra noen av dere kan desverre ikke få meg til å forandre meg.

Nå håper jeg dere ble fornøyd med svarene. Lurer dere på mer skal jeg prøve å svare så godt jeg kan i kommentarfeltet 🙂 Uansett, er det så galt å bli inspirert?

www.fokis.se

35 kommentarer

Siste innlegg