gjesteinnlegg fra “pia di”

 Hei alle sammen 🙂
Haha, føler jeg skriver til hele norge nå som jeg er på Caro sin blogg.
Ivertfall, hun spurte om jeg ville skrive ett gjesteinnlegg og det vil jeg selfølgelig!
Jeg og Carolyn har nesten alltid stått hverandre veldig nært, vi har hatt bare noen få krangler som jeg får latterkrampe av å tenke på nå! (Det var på barneskolen). Skulle gjerne fortalt om de men det er ikke noe morsomt når du ikke var der og så hvordan det var. Gjennom årene har vi inspirert hverandre og hjulpet hverandre med forkjellige ting. Det vil ikke si skole eller noe men klær, sminke, hår osv. Hver gang jeg trenger tips om noe i de kategoriene, spørr jeg Carolyn. Det vet hun også.
Men for at det ikke skal bli altfor kjedelig for dere skal jeg stoppe skrivingen her og heller friske opp noen minner via bilder.

Lagde denne videoen med et smil, selv om det tok meg tid. Te amo søss ♥
-hildebrendstuen

22 kommentarer

Siste innlegg