jeg vil ha…. sommer!

Sure/ triste meg i dag som er lei snø, men vil ha sommer!
La oss se på noen sommerbilder 😀

Jeg og Ole C badet mye, og tok mange hoppebilder
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jeg og Frøydis hadde photoshoot

Hver eneste morgen gikk jeg og Tass for å bade

Spiste masse pannekaker på verandaen

Jeg var masse i Sarpsborg. Anh og jeg tok bilder/filmet nesten hele tiden, funfunfun

Kledde meg nesten bare i svart for første gang, pga jeg skulle i begravelse

Photoshoot med Maria

Jeg spiste masse sunflower kjeks

Avslutning!

Jeg og Hilde gjorde masse rart.

Photoshoot med søskenbarnet mitt

Hver kveld lå jeg på gelenderet og så opp i himmelen

Jeg gikk turer i Rondane

Gikk enda en tur i Rondane med Ingrid, tante, onkel og pølsehundene (dachs hunder)

Jeg laget den digre inspoplakaten min som tok nesten 7 timer

Jeg baket kake!

Mia marsvinet mitt hadde bursdag. Jeg, Stig og Aurora feira en liten bursdagsfeiring (derfor kaka)

Flere som savner sommeren?

91 kommentarer

Siste innlegg