drittslengere

Nå skal jeg faktisk blogge seriøst, here we go! Jeg får nesten aldri negative kommentarer. Ta ”mini mouse” innlegget som eksempel, jeg har fått 101 kommentarer, men ingen av dem er negative! Dere er besssst ;*

Jeg blir ikke så lei meg om jeg får en stygg kommentar, kan hende jeg ler av noen. Dere drittslengere fikk Voe til å slutte, en kommentar som såret Voe var ”jeg håper du får HIV og dør”. Det er en grunn til at jeg ikke vil være på 1.plass, folk forventer så mye og det er jo en samleplass for alle drittslengere. Hvorfor er jeg så vant til negative kommentarer? Jo, jeg har hatt tidligere blogger. Jeg var dum og postet et innlegg jeg aldri skulle postet. Stygge kommentarer strømmet inn. Blogg har lært meg å tenke før jeg trykker publiser.

Dere skal vite om jeg får en haug negative kommentarer så tar jeg meg ikke en laaang pause, eller sletter bloggen som andre bloggere har gjort! Er det noen som kommer face2face til meg på gata, så kan jeg bli litt såret (noe som skjedde med Voe).
Blir du såret av negative kommentarer?

92 kommentarer
    1. Folk sliter virkelig med å finne seg et liv også! :@
      Jeg syntes helt motsatt jeg, jeg elsker blogger din, du er kjempe pen, du kler falske øyevipper utrolig godt, du er perfekt du!! : D

    2. ja , men jeg har egentlig ikke fått noen før, eller bare noen på den gamle bloggen men de var bare sånne små ting som jeg ikke brydde meg så mye om, men jeg syntes synd på dere som får ganske stygge og mange sånne komentarer..

    3. Du må egentlig ikke tenke på det.. de er bare sjalu! De har ikke det du har, derfor kommenterer de det. Ha en fantastisk fin dag videre! (:

    4. Jeg blir veldig såret av sånne kommentarer som er veldig stygge.
      For det går veldig inn på meg fordi jeg har hatt det litt vanskelig de siste årene.

    5. fy søren , for noen drittunger..
      dem børr tenkr over hvordan det hadde vært for dem , hvis du eller andre kommenterer sånnt til dem.
      sånne drittunger børr holde de negative komentarene til seg sjæl!

    6. Det er så teit med sånne drittkommentarer, veldig unødvendig! Det eneste du kan gjøre er å le av dem, ikke tenk på sånne kommentarer. Bry deg heller om de positive 🙂 Men jeg blir også litt såret hvis noen skriver sånne ekle og unødvendige kommentarer.

    7. Hver gang noe som det skjer så tenker jeg bare på mottoe mitt 🙂 ” Ingen kan få deg til å føle deg underlegen dersom du ikke tillater det” FIY du er sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt pen elsker stilen din 🙂 vist det er noen som sier noko stykt til deg, er det sikkert bare fordi de er sjalue på skjønnheten din 🙂

    8. ble lei meg av en som jeg fikk for 1 år siden, men det var mest fordi jeg viste hvem det var.. Hun går på mitt trinn, å hun snakker drit om meg enda.

    9. Stå på videre, du! Du er ei kul jente som jeg digger! Stil har du også:) Og forresten, de som slenger dritt på bloggen din er bare sjalu.. DET er jeg sikker på;P

    10. wow. de som kommenterte det må være fritdsunger! og ja, jeg har fått noen få drittkommentarer. Når jeg først får kommentarene er det det eneste jeg tenker over den dagen (nesten) men dagen etter er kommentaren gjemt og glemt… haha 😀

    11. HATER SÅNNE FOLK! Du er søren meg den beste bloggeren 4-ever! Du er HELT perfekt på ALLE måter Caro ♥ Jeg vet du ikke aner hvem jeg er en gang, men jeg er ei tolv år gammel jente, som elsker forbildet sitt! Du må bare drite i alle kommenarene som er stygge, fordi ingenting av det der er sant! Du er syykkktt best. Elsker bloggen din, og stilen,håret,personeligheten, alt ved deg! <3
      - Lotte

    12. Dumt med stygge komentarer da! …. Får ingen stygge komentarer. Men et spørsmål…Redigerer du huden din?

    13. hei jeg er fra filipinene selv mamma ble født i cebu og jeg brryr meg ikke jeg er asiater selv så ikke ry deg jeg leser bloggen din vær dag jeg elsker håret ditt og ikke bry deg mamma har sett innleget og her helt forbanna snakkest:)

    14. Ikke bry deg om dem. De er bare sjalu på at du er så pen, at du er en så sinnsykt unik blogger som skiller seg fra de andre, at du er på topplista. De har mye de skulle vært sjalu på.
      Stå på! Du er drit kul!

    15. hvis det er noe ikke personlig, nei
      Er det noe persnolig så ja, jeg har feks litt allergier, jeg forteller dette til folk så de vet det, men noen kan endre på dette å tro jeg feks ikke dusjer, ehm, jeg dusjer jo men bare ikke like ofte som andre, men men. Jeg fant ut at noen fra min by hadde slengt drit kommentarer til meg, idiotisk men jeg sa at hvis de fortasatte med dette anmelte jeg personen, men de sluttet. Var anonym da.
      Men du må ikke slutte, jeg er avhengog av bloggen din så og si og du er en ren inspirasjon! 😀

    16. Jeg ELSKER bloggen din! og jeg har ingenting imot den, Er fast leser og har lest den ganske så lenge nå. Drittkommentarene er fra folk som er missunlige, og det er bare helt dumt å poste slike kommentarer i det hele tatt? Hvorfor de gjør det? fordi de har ikke noe annet å gjøre… Jeg har fått en-to dritt kommentarer av de få kommentarene jeg får, og de var fra samme person. Ble litt såret, men så tenkte jeg at det er ikke så ille. Å få en drittkommentar her og der har ikke noe å si før det går innpå en person, og da blir man såret. Men ikke ta det inntil deg, fordi du er helt RÅ, og aldri slutt med det du skriver, det du gjør osv! Elsker å lese bloggen, og du er helt ærlig!
      🙂

    17. jeg syns det er bare teit så skrive stygge kommentarer, de tenker aldri over hvordan de hadde følt det hvis noen hadde sakt noe stygt om de. Jeg bryr meg ikke så mye om stygge kommentarer, men blir ikke såret. Jeg syns du er en super flink blogger og digger bloggen din til tusen, stå på 🙂

    18. Skjønner ikke at folk i det hele tatt gidder å legge ut stygge komentarer ass;)
      btw: digger bloggen^^

    19. Eg synst berre det er tragisk når folk skriver sånn .
      det er ikkje vitsi å drittslenge,
      eg syns du er kjempe kul og eit stort forbilde
      dei er sikkert bare mesunlige på deg 🙂
      forsett med kjempe bra blogging :D<3

    20. ikke bry deg om drittslengerne, de er bare sjalu og slenger dritt for å føle seg bedre, det blir bare teit. du er kjempe flink til å blogge! og kjempe søt og pen! uansett hvor talentfull man er vil noen slenge dritt, man kan ikke gjøre alle fornøyde. sånn er det bare 🙂
      fortsett med det du driver med, elsker å lese bloggen din og leser den hele tida!
      btw, kan du pliiiis lage en video av den mini mouse frisyren? 😀 det var sykt kult og søtt! 😀
      you rock!

    21. elsker bloggen din ! du må ikke slutte.
      er utrolig vanskelig og bare glemme slike kommentarer og bare drite i de. men det er bare å tenke på alt det positive du får på bloggen! stå på !!

    22. Hvis det er fra noen fremmede bryr jeg meg egentlig ikke, men er det fra vennene mine så blir jeg vel nok såret, men jeg vet at det skjer aldri da ^^

    23. det er så dumt at folk oppfører seg sånn ,, jeg blir så irritert assa ,, stakkars VOE ,, synes synd på ho jeg ,, håper ho ikke bryr seg om det ,, det er så teit,,,

    24. Ikke bli lei deg! det er noen som rett og slett bør skaffe seg en annen hobby enn å være mobbere på internett. Din blogg er awsome, det skal du vite! Så uansett hvor mange negative kommentarer du får så må du tenke på at du får sykt mange ganger flere positive 🙂
      Do not worry about them, you’re the best!

    25. Omfg, hater folk som skriver dritt på blogger til folk -.- kansje folk så vil skriva dritt si det Face2Face med personen ??
      Caroiz har verken stygt hår og hun passer sykt bra med falke vipper xD

    26. gjett om! Jeg mener at alle blir såret av stygge kommentarer i større eller mindre grad. Kommentarene blir husket i det minste.
      Jeg husker at i 5 klasse hadde jeg nettopp fått nettby, og la ut 3 bilder av meg selv. Så var det en gutt, som jeg godt vet hvem er, og som var 2 år eldre enn meg, som kommenterte “Stygg” Styggere” Styggest” på hvert bilde. Jeg begynte nesten å gråte :s

    27. Nei eg har nok ikkje fått noen stygge kommentaren enda, eg er jo glad for det. Eg synest det er heilt forferdielig og det er faktisk bare barnslig av dei som slenger dritt til folk og bare kommenterer stygge ting, det er jo heilt unødvendig etter min mening! Kva er vitsen! og vist man ikkje vil at ein eller anna person ikkje skal vera på topp-listen og den driver å gå innpå bloggen om skriver stygge kommentarer, så gjør jo den slik at den holder seg der.
      Digger bloggen din! Synest du er kjempe kul eg! =)

    28. Du er sterk som kan le av drittslengere , jeg har hatt mange sider , bare ikke blogg da, der noen slenger ut dritt om meg og min hobby. Jeg lager en stor krangel ut av det jeg ;O Du er en sterk person ,, Jeg forstår at voe sluttet pga dritt slengere , når jeg leste komentarene hennes var det bare dritt komentarer ,men jeg visste ikke at folk sa det direkte på gata ? off …

    29. ganske utrolig at folk kan ha et så stort fritids problem at de går på blogger de ikke liker— så leser de den og bare finner på det værste de vet om for å ha en “livsmening” haha…
      jeg syntes du er flink 😀 du må bare huske det at det er flere som liker bloggen en hater den 😀
      jeeg liker den 🙂

    30. Først og fremt , jeg er overlykkelig at det ikke har sjedd med meg !
      Det er bra at du er sterk og tåler dritt kommentarer. Helt ærlig hadde ikke jeg tålt de kommenetarene som du hadde i innlegge ditt ! :/
      Be strong 🙂

    31. jeg pleier og ikke få det.men vist jeg får det lager jeg ikke noe stort nummer i det,jeg bruker for det meste og få falske komentarer av vennene mine og selv om jeg vet hvem det er orke jeg ikke gjøre noe med det.enkelte kan bli litt for tøffe på nette men feige i virkeligheten.Det er min mening.

    32. Den med løsvipper.. kanskje de ikke får lov til å få løsvipper eller at de ikke klarer å få de på? Du kan jo velge det selv! Jeg syntes det er dårlig gjort når folsk gjør sånn! De får ikke noe liv og de trenger ikke skrive det heller! Du er jo så pen og har super fin hår 😀 Jeg vil også ha sånn hår <333

    33. Drit i de kommentarene, de er bare sjalu på deg siden du er dødspen, burde ikke vært lov ! <3
      De kan bare dra til helvette !
      Elsker bloggen diin <3

    34. Sånne negative kommentarer er bare dumt 🙁 Jeg synest du er kjeme pen å flink til å blogg, er fast leser på bloggen din og : ))

    35. OMG de folkene der er skada i huet
      hvis de har noe negativt og si hvorfor ikke bare holde det inne?
      jeg skjønner meg ikke på sånne folk, de er sikkert bare mesunnelig på hvor pen du er 😀

    36. ÆSJ! Stygge kommentarer er bare så… STYGT!
      Jeg hater dem.
      Ps: Jeg digger håret ditt 8D Kan ikke du legge ut en hår-video, om hvordan du gjør det? x3

    37. Jeg blir rett og slett forbanna når folk gjør sånn ! folk har jo ikke et liv, bare slenger ut dritt om alt ! De er rett og slett barnslige !
      Misunnelig drittsekker. du har noe de ikke har nemlig. et liv 🙂
      Men drit i dem ! Du er kjempe flink å blogge, og fortsett ! 😀 <3333

    38. blir skuffa når folk har så lite å gjøre og setter falske navn på kommentarene å skriver drittkommentarer på bloggen din ! helt utrolig at de har samvittighet til det ! Også å blande inn vennene dine er hvertfall sykt . Blogg videre , du er kjempeflink ! og vennene dine høres snille ut og er søte !

    39. ingen er perfekte, ihvertfall ikke de som slenger dritt!
      ikke bry deg om dem 😉
      Diigger deg caro!<3
      Du er best!! :))<3 ;**

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg