siste dagen i 2010

Heii, ja da er det 1.januar 2011. Tiden flyr forbi meg. I går var det kjempefint og se alle rakettene. Jeg er litt småredd raketter. For 2 år siden feira jeg nyttår her i Særp. Det var noen som kjøpte digre raketter (som var i bokser). Vi tente på….. og boksen bikka til side. Jeg var heldig som ikke var en av dem som tok turen til sykehuset!

Jeg og Anh hadde en koselig dag i går, kan fortelle hva vi gjorde på starten av dagen: Jeg gikk rett forbi Anh i rulletrappa uten og se henne, haha godt gjort.

Shave ice, mhhm man blir aldri lei!

På bussen hjem til Anh.

Når vi hadde gått av bussen så tok vi en liten photoshoot ♥

sukkerspinn med xtra sukker på

let it snow, let it snow, let it snooow

smask-smask, hihii

Har ikke brukt det nye objektivet mitt på noen av disse bildene, om noen lurte.
Hadde du det fint i går, hva syns du om bildene?

38 kommentarer

Siste innlegg