sponsorpakke fra coolstuff.no

Hei! Da er jeg hjemme fra overnattingen. Før jeg reiste dit i går så henta jeg en sponsorpakke som jeg fikk fra http://www.coolstuff.no/

Jeg fikk blant annet en blåseape, hva er blåseape? Haha litt genial oppfinnelse, du skal sette fingeren din på bananplata til apen, og da blåser den helt til neglelakken din har tørka. Elsker designet, er den ikke søt? Du finner den her

(går på batteri)


Blåseape – karakter: 4

Så fikk jeg slippies boots, genial oppfinnelse #2. Disse skal man ha i mikrobølgeovnen i 90 sekunder som deretter holder seg (og deg) varme i 2 timer. Kan varmes opp tusenvis av ganger. Føler meg som langbein fordi de er så store! Men de er sykt gode. Du finner dem her

Tøfler – karakter: 5/6
Hva syns du, geniale oppfinnelser?

31 kommentarer

Siste innlegg