juleballet 2010

Her har dere mer enn nok bilder fra juleballet! Jeg tok flest outfit bilder av folk. Når man først har pynta seg så vil man jo vise seg frem, derfor legger jeg ut bilder av noen flotte kjoler, outfits, frisyrer og noen andre bilder.

BTW: Jeg har spurt alle som er med på disse bildene om tillatelse for å legge ut bilde på nett 🙂

Mariah Carey – santa claus is coming to town  

3 musketerer

<3

Fine kjoler begge to, det jeg vet er at Gunhild (til høyre) har kjole fra USA. Heldiggrisen

Noe som er så morsomt i engelsk fordypning er at jeg og Annbjørg sitter ved siden av hverandre (jenta på bilde over i rosa kjole). Når læreren kommer inn døra, så MÅ jeg og Annbjørg bare kommentere stilen hennes. Herregud hun har så kul hverdagsstil, ellers kan hun ha noen få daffedager. Sant som Annbjørg sa ”enkle er oftes det beste”. Ikke bare har hun kul stil, men hun er så flink til å lære bort. Historiene hennes er så morsome og høre. Jeg og Annbjørg lo oss ihjel den gangen hun fortalte om noen av flausene sine, haha. Ikke minst er hun så snill!

Søte Malin er happyface 24/7 ♥

Den kvelden måtte jeg bare kalle hun den lille prinsessa mi. For hun hadde så søt rosa og litt prinsesse aktig kjole.

Her er det noen som er litt sultne ja…

Fin lang lilla kjole, heldigvis var jeg ikke den eneste med lang kjole

Støveldansen

Mat & Helse læreren vår, søt og blid!

Jeg dansa med Oskar!.. Dangerous, neida haha! 😀

Skrivefeil, *warning

Inga og Martine, de er så søte! Kunne ønske jeg var kineser (positivt), for alle kinesere er søte ♥

Okei, jeg kan ikke forklare dette bilde under her. Det jeg vet er at Sivert er i midten og to 8.klasse gutter som jeg aldri husker navnet på ville ha et kyssebilde.

To pene og pynta jenter! 🙂

Da avslutter jeg innlegget med et nydelig bilde av Helene og Kristin

Hva syns du om bildene, ikke sant det var mange fine kjoler?

36 kommentarer

Siste innlegg