juleball outfit fra i går

Heihei! Kjolen jeg brukte i går er fra Filippinene, Victoria Department Store om jeg skal være nøyaktig. Var ikke helt 100% fornøyd med den, kjolen var liksom noe man måtte passe litt på (dra den opp, stremme den hardt osv), men skulle hatt en str mindre. Den kostet ca 3600 Peso, det vil si ca 550 kr. Var det noe mer og si om kjolen da? 🙂

Når den stygge blitsen måtte bli med, ble kjolen ganske blank og blåfargen lysere på bilder. Har skrevet et innlegg om kjolen for lenge siden, da kan du se hvordan den ser ut HER.

Jeg var også hos frisøren. Tror jeg hadde 356542 spenner i håret, tuperingen og OSIS hårpudderet var et spetakkel og få ut, brukte rundt en time på og få floker/spenner ut.

Takk til Malin som var fotografen min! Hva syns du om antrekket?

40 kommentarer

Siste innlegg