hvorfor blogger jeg?

Jeg får så mye fint fra dere lesere
Herregud, dere aner ikke hvor glad jeg er for å få så mye fint fra dere. Bilder, videoer til og med et helt design! Jeg har vel blitt en litt bortskjemt blogger, heha.

Denne jenta som har laget denne videoen ( http://anbanb.blogg.no/) sier hun har fulgt bloggen min lenge, og det tror jeg jammen på! Sykt gamle bilder

Superfiiint design jeg fikk, men nå har jeg nylig fått nytt (Se hele designet her). Laget av http://mmthe.blogg.no/ <– hun lager gratis

Positive kommentarer!
Jeg blir så glad når jeg får slike positive kommentarer. Har få drittslengere, men de bare skyver man bort!

Underholde dere lesere. Pluss at det er en stor hobby for meg, en liten pluss til er at jeg har masse fritid.

Bevise for norsklæreren min at jeg faktisk kan skrive, og at jeg ikke er så lat som det ser ut som når det gjelder skriving!! Han har meg til og med som favoritter på datan sin, ntaa s-t-o-l-t. Haha, tulla! Hmm… forstår fortsatt ikke hva han syns er interessant med bloggen min??

Hvorfor blogger du (om du har blogg)?

21 kommentarer

Siste innlegg