DAGEN MIN SOM 2012

Gidder ikke å lete igjenom skrive feil


NÅ VIL JEG HJEM! Buhuu, gjett hvor jeg er nå da?! Skolen……
Har gjensiting, visste ikke at det var lov jeg? I dag trodde jeg det seriøst var år 2012, da verden går under. I dag har ser dagen min gått under. Jeg er til og med ferdig med leksene! Tror jeg er innelåst på skolen, fikk virkelig lyst på milkshake. Gaad, må jeg vente til læreren kommer å låser opp døra også. Så er jeg fri fra fengsele (fri som en fugl) Haha random. Oysann shit, har foreldresamtale også etter på.

Har en følelse på at det blir sent før jeg kommer hjem. Blæh, skolen klarte å få meg i dårlig humør. Når jeg kommer hjem skal jeg sette på filmen 2012 og chillen. Har en følelse av at jeg kommer til å få en del kjeft, etter og ha blitt kasta ut på gangen, høh bare for å tegna et hode…

Ja, da fikk dere vite skoleånden min. Hvorfor ikke fortelle det til dere når

24 kommentarer

Siste innlegg