SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE -DEL 2

Heii! Sa at jeg skulle ha videoblogg når jeg skulle besvare del 2, men jeg orker rett og slett ikke nå og spille inn/redigere videoen. Jeg gjør det i helgen for da har jeg tid. Kos dere med det skriftlige da, bedre enn ingenting. Neste, lover, okei skal ikke si lover (sterkt ord) at dere skal få videblogg!

hva liker du med å blogge ?
Jeg liker og få positive tilbakemeldinger fra dere, og meningene deres. Alltid morsomt å lese.

Har du kosebamse ? – hvis du har hvordan ser den ut ?
Denne fikk jeg når jeg var mellom 2-3 måneder. Kjøpt på lekebutikken i Sarpsborg og kostet 69.90kr! Super mange minner i den. Vennina mi Borghild har alltids mobbet meg for den, buhuu.


Haha, den ser ganske møkkete ut. Den er helt utvaska siden den blir vaska ganske ofte. Har søla på den ganske mye så en del går ikke av..

Lager du design ?
Jeg gjorde, men gjør ikke lengre.

når begynte du å bruke sminke?
Slutten av 6.klasse

leser familien din bloggen din, eller noen andre du vet om?
Ingen i familien! Kan hende at søskebarnet mitt er en liten tur innom viss hun har fritids, men veldig sjeldent. Ellers er det noen venner og folk fra skolen. Skjønner ikke hva de syns er så spesielt med bloggen min..? Og til slutt får jeg bare nevne norsklæreren min, det som er irriterendes når en lærer leser bloggen din er at han sier det til alle! Åhh, neida bare tulla (eller nei) men jeg overlever.

Favoritt jakke/kåpe?
Parkas jakken min som jeg ikke har vist dere enda

HVORDAN FIKSER DU DET JÆVLA FINE HÅRET DITT??!?!?!?!?
Nå linker jeg det for siste gang, hårvideo her og her. Før dere spør så ville jeg tatt meg en tur i video kategorien på venstre side 🙂

Har du høy selvtillitt?
Jeg har ikke lav, men heller ikke alt for høy

Hvor mange søsken har du ?
Null, er enebarn 🙂

Er du god på skolen? Hvilken klasse går du i??
Ord på tre bokstaver, staves n-e-i. Går i 9A, A for aller best vettu!

Når står du opp om morgenen, og bruker du mye tid på å sminke deg?
Viss jeg vil ha god tid står jeg opp halv 6, til vanlig står jeg opp 6. Løper til bussen kvart på 8. Denne uka har jeg daffe uke så nå sover jeg til klokken 7. Bruker ikke særlig lang tid på å sminke meg, håret tar meste parten av tiden.

har du fått flere drittslengere for tideen ???
Hm, det spørsmålet kan jeg egentlig svare litt ja på. Etter og ha blitt linka av Voe har drittslengerne hennes kommet litt innpå bloggen min. Men det er jo bare noe man må venne seg til. Til dere som er her for å lese bloggen min positivt skal dere vite at drittslengere får ikke hakke ned på meg, og jeg slutter ikke å blogge bare for de loser folka tror at de kan få meg ned på det laveste!

Hva syns du om svarene, fikk du vite noe nytt om meg?

16 kommentarer

Siste innlegg