TUREN TIL X-FACTOR

Heei! Har helt glemt og fortelle dere om Oslo-turen vår, eller turen til X-factor da! Skriver til bildene, enklere å lese 🙂

Det startet med en tur til Oslo City, ååh jeg ble forelsket i et par sko!

Plutselig før jeg visste ordet av det så var det mørkt. Og det var på tide og dra til Exporama. Vi mista bussen første gang, eller vi mista den ikke. Bussen som skulle til Hellerudsletta hadde en litt (veldig) dårlig bussjåfør som ikke visste hva Hellerudsletta var, så vi trodde det var feil buss. Heldigvis rakk vi en annen en, og heldigvis x2 var det en hyggelig dame som overhørte samtalen vår om at vi skulle til x-factor, og forklarte hvor det var, og bussene tilbake osv. Endte opp med at vi gikk fra Olavsgaard.

Etter og ha gått ute i dårlig vær i 10min ble vi glade for å se dette skiltet!

Vi så selveste Exporama, men hvor var inngangen?! Så vi gikk tvers over jordet og følgte noen fotspor.

Super glade jenter fant inngangen, haha vi.

Var godt og komme inn i varmen.

Plakaten vår overlevde det dårlige været.

Så kom deltakerne og noen til, og hilste på oss. Okei, de gikk rett forbi oss da, utenom han fra post 4 (fikk autografen hans og Bettan sin) Haha.

Atle med trutmunn og Mo bakgrunnen.

Marion og…. en fyr jeg ikke vet hvem er.

Madcon 🙂

OSS! Haha

Jeg stod i speilet og skrev faktisk fint Mo, men så dum som jeg var ble det jo speilvendt så det ble OM, haha. Så det ble stygt når jeg skulle gni det av..

Noen bilder av det dere ikke ser på TV

Vet ikke hvorfor, men denne dama sto faktisk og dansa rundt stolene/soffaen eller hva jeg skal kalle det.

Noe jeg aldri har tenkt over når jeg ser det på TV er at i pausa så er det en som vasker scena.

Hva syns du om bildene, følger du med på x-factor?

39 kommentarer

Siste innlegg