BESTILT FRA NELLY

Hiver meg på bølgen og har bestilt meg parkas jakke fra nelly♥. Viss jeg ikke tar feil så tror jeg annais har lik? Selvfølgelig er det ikke derfor jeg har bestilt den. Har sikla etter den i 2 uker. Hver gang Mathilde (tillis.blogg.no) går forbi meg på bussen med den jakka blir jeg så… åååh jeg vil ha den. Kunne godt revet den av henne og løpt min vei, haha ikke så slem.

De har mange slike jakker på Vero Moda og Only, men problemet er at her i bygda har vi bare 1 brukbar butikk i nærheten. Så nesten ALLE har den jakka, den er fin, ikke det som er problemet. Blir bare litt smålei av og se den samme jakka overalt.

Får den i bursdagsgave fra mamma + gratis frakt (siden jeg nylig har bestilt cupcake toppen) Toppers!

Har du en lignende parkas jakke, hva syns du om jakka?

98 kommentarer

Siste innlegg