TIDENES MEST RANDOM INNLEGG

Siri, vennina mi http://rutzou.blogg.no/ har med kamera sitt nesten hver dag på skolen. Så vi hadde en liten photoshoot i friminutta.

Denne dagen hadde jeg på meg bondeknøl skjorta mi som er rutete, og Siri hadde rutete bukse. Så kom K&H læreren vår, eller min i hvert fall. Og liksom skulle leke paparazzi og ta bilder av oss. Haha, så ble det noen bilder her og der.

Jeg husker slutten av 8’ende da jeg var en djevel i timene hennes, haha. Så begynte 9’ende og… jeg likte henne rett og slett ikke. En av grunnene var at hun tvang meg til og vaske trappa med brukte papir! Men, det var fordi jeg … okei en annen lang historie. Hun sendte meg til rektor, han var ikke der, til kontakt læreren min, hun var ikke der så jeg enda opp hos norsklæreren. Heldigvis er han ikke en sur person + i tillegg min bloggfan #1! Les under bilde

Nå har alt jeg skrev over bildet snudd seg helt opp ned! Det var en dag det sa pang, og hun var ikke sur på meg. Alltid når  folk er snille mot meg, er jeg snill tilbake. Når hun var sur på meg fikk jeg ikke så veldig lyst til og gjøre det jeg skulle. Hun ble snill og humoristisk og det gjorde hele faget faktisk morsomt. Jeg fikk lyst til og gjøre mer, og mer. Fikk også mere lyst til og fikse opp det jeg gjorde feil, foreksempel puta som så ut som jeg hadde sydd i mørket. 

Fordi jeg og Siri er oss selv!

Nå kan jeg helt ærlig si at hun er en kjempe hyggelig person, snill og humoristisk. Ikke minst skal jeg si at hun er ærlig, haha! Om 3 uker reiser hun til India, og da skulle jeg liksom tulle litt og spørre om hun kom til og savne meg. Da lo hun høyt og sa: – haaha, tror ikke jeg kommer til å tenke på deg, eller VUS. Hun kaller meg også ”søt berte”. Og ikke minst øyevippene mine kommenterer hun hver eneste gang, og hun syns jeg bruker mye sminke. Og at jeg er så opptatt av klær osv. Det hun sier, sier hun på en humoristisk måte, og da ender det opp at jeg bare må le.

Stygge bilder av meg må jeg si, what ever? Synd at hun blir pensjonist til våren, må si jeg kommer til å savne henne. JAJA TIDENES MEST RANDOM INNLEGG! Hva pleier du å gjøre i friminutta?

17 kommentarer

Siste innlegg