GJETTEKONK, VIL DU BLI VURDERT?

Starter innlegget med det som sikkert fanget oppmerksomheten deres, overskriften! I dag har jeg hentet billettene til …..prikkprikk….. Dere skal gjette hvor jeg skal! Dere får et lite hjelpemiddel, bildet under!

Først må jeg introdusere min sykt sure,sure,sure fotograf. Som klager hvert sekund! Haha, mitt kjære søskenbarn. Tro det eller ei, men hun er 4 nesten 5 år eldre enn meg.

Her var det kriiiiiiiise! Vi har så umoderne bygd at ikke en gang posten på kiwi tar imot billetter. Så vi måtte reise til en annen post, som er 10 min unna. Vi hadde ingen til og kjøre oss! Viss vi ikke henta billettene i dag, ble de lagt ut på nett igjen. Alt gikk som et prinsesseeventyr, alt ender godt. Vi fant en livredder :))

Skulle liksom legge ut en outfit, men fotografen min var så sur. Fikk ikke til og ha med hele hodet og beina mine, haha. Neida, hun er bare morsom sur fordi hun har prøve i morgen. Og jeg tvinger hun med ut.

Hvor tror dere jeg skal, Hva syns du om bildene? den som gjetter riktig får vurdering!
(viss mange har riktig, avgjør random.org vinneren)

96 kommentarer

Siste innlegg