FØR OG ETTER BILDE

I dag har jeg vært hos frisøren og tatt av øyevippene. Savner de allerede (buhu!). De var liksom ”a part of Caro” Haha. Nå har jeg nesten ikke øyevipper heller, pga limet av extension vippene, men slapp av frisørdama sa at de vokser ut igjen etter 2 uker. 



(Bildet er redigert i picnik, meninga at det skulle bli ufokusert rundt øyene)

Så lenge får jeg kose meg med desse godbitene!

Tenkte jeg skulle vise dere hvordan vippene ser ut når de er slitt. Man kan se det litt på dette bilde, men ser verre ut i virkeligheten.

På dette bilde prøvde jeg og vise frem øyene mine. Fordi jeg hadde laget en sminkevideo, men ble ikke noe bra. Kanskje det blir en ny en senere? Doughnuten hadde noe med videoen og gjøre, men var litt overtrøtt, så satt med latterkick neste dag. Har du lange eller korte øyevipper?

44 kommentarer

Siste innlegg