TILBAKE TIL DET NORMALE

Nå er jeg i Kvam igjen, og skal kjede meg resten av høstferien. Jeg har storkosa meg med Anh, herre hvor mye latter fins det i oss? Hun er seriøst den beste, hun var min aller, aller, aller første venn. Senere ble hun min bestevenn i barnehagen, og hun er fortsatt bestejenta mi. Hun kjenner en annen side av meg, enn de andre gjør. Når jeg er hjemme (i Kvam) vil jeg nok si at jeg er litt på den sjenerte siden og kanskje litt asosial. Når jeg er med Anh derimot og er i byen! Da kan jeg gjøre ALT! Jeg kan kle meg hvordan jeg vil, jeg kan være ærlig, og si alt rett ut utenom at hun blir fornerma, jeg skiller meg ikke ut med det ” Eli Hagen håret” som de fleste kaller det her. OG jeg blir ikke kalt berte hver eneste sabla dag, noe som jeg… ja. Jeg skiller meg ikke ut i byen fordi det er flere 1000 andre som sikkert har den samme stilen som meg. Jeg og Anh bor ganske langt unna hverandre, men kontakten blir ikke borte. Jeg sier ikke at vennene mine her er dumme, men rett ut så er de venner. Anh du er bestevennen min ♥

Nå sitter jeg å spiser grovbrød. Var vel på tide med et sunt måltid? I Særp har jeg og Anh BARE spist usunn mat. Her var frokosten vår for noen dager siden

Sjokoladekake til forrett

Potetmos, pasta og pølse. Pasta og potetmos? Vet ikke om det er normalt og spise, men det starta i sommerferien da det var tomt for pølser. Og ofc brus til drikke,

Ellers har det vært hamburger osv. Har du en venn/bestevenn som bor langt unna, er du usunn i ferien?

27 kommentarer

Siste innlegg