UR-GAMLE BILDER

God morgen alle søte lesere<3 Har nettopp sett på alle bildene mine på datan, og det er sykt mange ur-gamle bilder som jeg ikke har sett på en god stund. Første som falt meg inn er at jeg forandrer meg sykt mye, sykt fort! Har ikke alltid hatt så stort hår, som mange kaller det. Og øyenbryna mine ligna på noe som kom fra en huleboer.

Meg og Hilde, heycutie var min første blogg. Vi kalte dette bildet bikinijungelen, fordi det hang en bikini over oss og noen dyr, haha.

Meg og Hilde igjen. Hva skjer med å glise så hardt så man får store poser under øyene?! Glad jeg slutta med det, haha mange bilder jeg må si lol til.

8.klasse. Meg og Hilde hadde akkurat funnet vårt første ”profesjonelle” redigerings program og bleka tennene våre.

Meg og Frøydis, skal aldri ha pannelugg igjen!

Hvor kommer dette bildet fra?! Meg og Frøydis for maaange år siden

Så fine øyebryn da (lol). Bildet er av meg og Gunhild

Meg og Gunhild. Her starta merke-tiden min med makrame smykker og DC sko.

Forferdelige tider, den dagen starta fjortis-tiden min. Bilde av meg og Ragnhild.

7.klasse…. tror jeg?

Nyeste bilde som er tatt av meg. (outfit i dette innlegget) Hehehe.. snakk om ekstrem forandring
Forandrer du deg fort, syns du jeg har forandra meg en del?

29 kommentarer

Siste innlegg