ACCESSORIZE OG SÅNT

Nå har jeg vært en flink pike og sortert alle dingsene mine. Burde egentlig øve på den RLE prøva, men det nye mottoet mitt ta det som det kommer. Haha ikke følg det folkens!

Alle dingsene mine lå oppå hverandre, så jeg hadde litt problemer med og finne foreksempel den sløyfa jeg skal ha , så stressa jeg er om morgenen.
Nå er alt organisert. Sløyfer på et sted, krølltang, bølgetang og rettetang på et sted osv, osv.

Alle smykker var krølla sammen i en stor ball, men fikk sortert det jeg vettu!

En haug med makrame! Var så populært når vi gikk i 7.klasse. Jeg og venninnene mine satt og fletta makrame 24/7. Kanskje ikke 24/7, men veldig ofte!

Har til og med rydda og sortert i hyllene mine også, med flere smykker, og sminka som bare har blitt stappa inni. Har du det ryddig i dingsene dine (tilbehør, sminke…)

21 kommentarer

Siste innlegg