HVOR MANGE KJÆRESTER HAR DU HATT?

Postet av: Andrea – kommenterer alltid tilbake
Spørsmål: Hvor mange kjærester har du hatt ??

Spørsmålet får jeg ofte, brev på blogg, hotmail og kommentarer. 
Bildet under her er fra Balestrand, meg og Torgeir. Haha gode tider, men vi passer vel best som bestevenner som vi fortsatt er. Husker nesten alt! Her hadde Anette (læreren) tvingt oss til og ha på dynetrekk og hele pakka. Jeg og Torgeir (latinger begge to) orka ikke å løfte en finger. Så vi la oss ned i Kristine sin seng, liverpool fan! Til slutt måtte vi ha på sengetrekk og sånt som tok oss 1time! Haha morsomt! Som sagt mer som bestevenner ♥

Har hatt 2 kjærester, andre tørr jeg ikke å legge ut bilde av. Tror heller ikke jeg får tillatelse, så tar ikke sjansen. STILL MEG FLERE SPØRSMÅL HER! Hva syns du om svaret?

18 kommentarer

Siste innlegg