OM DESIGNET MITT

Hei og god kveld alle sammen! Har vel ikke sagt så mye om dette designet og det er mange spørsmål.
Kan byne med headeren. Jeg har brukt nesten bare photoshop cs3, men litt photoscape (kun tekst). Noe av brushene har jeg lasta ned her.  Brukte ca 1time på headeren. Skrifta på headeren er lasta ned fra her. Var det noe mer da? Photoshop og photoscape kan du laste ned gratis fra google

Designet tok sin tid. Man må jo lete til man finner kodene man vil ha. Mange flotte koder på denne bloggen! Brukte ca 1/2 – 2 time.  Og nei, jeg lager ikke header og design til andre, skrevet om det her. Noen ganger kan det hende at jeg kjeder meg til 100 og bare plukker ut noen i kommentarfeltet og lager en header. Skjeldent

Noe mer dere lurer på?, så skriv i kommentarfeltet. Skal prøve og svare så godt jeg kan!

18 kommentarer

Siste innlegg