deres mening om TCMN

Heihei, tenkte jeg skulle skrive et innlegg om TCMN. Denne jenta har fått mange ikke-så-koselige-kommentarer i det siste. Foreksempel denne outfiten

Jeg synes hun er kjempe pen med litt mindre sminke, eller uten sminke. Leste alle kommentarene hennes hun fikk på dette innlegget, blant annet: æssj, urrgh så stygg du er, slutt å bruk push-up bh'er når du har så skille, uuurgh for en gulerot farge, knall rosa sko?! Klarer du ikke å matche opp antrekket? OSV, OSV, OOSV. Vet hvordan det er å få ikke-så-koselige-kommentarer, men får jeg det nå, så ser jeg på den kanskje et sekund og ikke bryr meg. HVORFOR? Fordi jeg har blitt vandt med det! Det var en periode maange var i mot meg, skrev negative kommentarer. Hva er problemet hvis det er noen lesere som missliker deg som du ikke kjenner. Neidaa, folk fra skolen, klassa! Venniner, bestevenniner! Skrev et innlegg foreksempel om en outfit senere, kommentarer kom igjen og igjen. I løpet av 1 uke vendte jeg meg til alt det der. Så idag så bryr jeg meg ikke, selvom det er en som fortsetter med det, men ikke så veldig ofte lenger som byner på A (gutt). Jeg trøster meg med de possitive kommentarene <3
(Orker ikke å lete etter skrivefeil akkurat nå, så ikke kommenter det :-))

Dette innlegget har med TCMN sine kommentarer, men alle dere der ute la Therse gå og bruke det hun vil! Bare hun liker det selv. Hva er deres mening om TCMN? 

33 kommentarer
    1. Først av alt, for en UTROLIG NYDELIG header du har, jeg eeeelskeer den! ;D
      & jeg liker TCMN, hun minner meg veldig om Lindsay Lohan da hun var yngre, hehe. Hun er utrolig pen, flink til å skrive, og hun tar fine bilder. Kanskje litt mye sminka av og til, men på hennes alder er det jo sånn. Man tester ut nye ting, og etter hvert finenr man ut hva som er “sin greie” 😉

    2. Jeg syns hun er pen og har en bra blogg 🙂 Jeg har lest de stygge kommentarene hun har fått…
      Jeg har spørrerunde på bloggen, hadde vært fint om du kunne stille noen spørsmål 🙂

    3. Jeg digger virkelig denne jenta! hun er utrolig skjønn! 🙂 Men det er en ting hun burde tenke på, og det er solarium bruket hennes. Men ellers er alt topp med hun 🙂

    4. Hun har en kjempesøt blogg! Elsker klesstilen hennes 🙂
      Det er så unødvendig å slenge dritt på bloggen til andre … de kan heller la være for det er ikke koselig i det heletatt!

    5. Sorry, men jeg liker hun ikke i det hele tatt.. Syns hun bare virker som en selvdigger som vil vise frem rompa si fra flest mulig vinkler. Men jeg kommenterer ikke stygt på bloggen hennes av den grunn 😉 Er i mot det..

    6. Sier bare en ting … La henne være sånn som hun er. Liker de ikke henne, så kan de la være å stikke innom bloggen hennes ;D. Jeg syntes hun er kjempeflink til å blogge sånn forresten!!!

    7. Hun fortjener ikke den drittslengingen. Hun er en normal blogger som er veldig ærlig. Og kanskje ble litt for brun i ansiktet, noe hun ikke trenger dritt for. Er fast leser av henne hver dag og trives med det. Eneste er at det kan bli litt vel mye “kan ikke blogge idag” osv, men det forstår jeg også veldig godt.

    8. Det virker som om hun er veldig selvgod. veldig glad i å vise seg frem. Skjønner egentlig ikke hvorfor, er jo nesten bare jenter som leser bloggen og hun burde jo vite hva andre jenter syns om sånn der, sikkert derfor hun får så mange stygge kommentarer. Hun må jo tåle å få litt kritikk, men er jo ikke nødvendig i å skrike at hun er stygg osv. Går jo ant å skrive det på en litt “mildere” måte :J

    9. Therese virker veldig sikker på at hun er pen,deilig og at alle vil ha henne. Hun tror også det bare er gutter fra 16-20 år som leser bloggen hennes. Det er jo ikke sant. Det er jenter fra 10-15 som er de fleste leserne. når leserne er såpass unge så er det jo litt drøyt og legge ut bilder med veldig pushup, flasher mage,veldig mye lår,pupper, rompe osv. Hun liker godt å vise seg frem. Synes det blir litt for mye.

    10. nydelig blogg du har også er du jo så pen! jeg lurte på om du kunne vise et innlegg om hvordan du setter opp håret ditt? tusentakk isåfall : ) fast leser fra nå.

    11. har INGENTING mot henne ! men jeg tror hun bruker så mye sminke fordi hun har en del freigner, og skjønner at hun ikke vil ha det, vil ikke ha det heller og synes jeg er veldig heldig som ikke har ! 🙂
      men uansett, så sminker jeg meg ganske svart rundt øynene fordi JEG vil og da synes jeg at hun kan sminke seg AKKURATT som hun vil ! hun synes at det sikkert er fint og jeg synes åsn jeg sminker meg er fint 🙂 <3

    12. Vet ikke hvem denne jenta er men uans er det ikke greit med uhyggelige kommentarer fra folk som ikke kjenner deg utenom det dem har fra bloggen,og er enig med at hun bestemmer selv hvordan hun skal gå kledd osv så lenge HUN føler seg komfortabel med det ((:

    13. Syntes egentlig hun er søt til tider, men ikke alltid jeg liker det osm kommer ut av kjeften hennes.
      Hun pusher det hun har av pupper opp til haka omtrent. Det er ikke noe fint! Men hun får gå hvordan hun vil og gjøre hva hun vil.

    14. Whihuuu, æ bor i samme by som TCMN, har møtt ho skikkeli mange ganga, å ho virke jo som en kosli person :p

    15. Jeg synes det var et kjempebra innlegg. Jeg har også fått stygge kommentarer,men jeg bryr meg bare om de fine. Synes tcmn har en utrolig fin blogg. Jeg blir kalt for den nye tcmn, fordi jeg er 15 og ser ut som jeg er 12. De sier 15 åring i en liten kropp.Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg