i det siste har jeg tatt meg en tur til…

…til…til.. FRISØREN! Må si det er lenge siden sist. Har ikke klippet meg, men tatt på falske øyevipper som skal vare et par måneder. Gjorde dette fordi jeg har så korte øyevipper og ville gjerne ha lengre. Har kjøpt på butikken en gang også, men de varer ikke så lenge.

Borghild var med og hun får meg alltid til å få latterkrampe hvor og når som helst. Så det var litt tøft å holde seg når jeg lå på denne ''operasjonsbenken'' eller hva jeg skal kalle den. Følte meg ganske blind, for hun dama teipa igjen øye mitt nede (på en måte).  Når jeg var ferdig så sa jeg til Borghild: – sykt glad for at frisørdama hadde god ånde, til sammenligning med…kremt, kremt. Haha, da kunne man tro at vi lå på bakken og lo oss ihjel. Lenge leve dårlig humor!

FØR med sminke

ETTER uten sminke

Kjempe fornøyd med resultatet. Viss det detter av en, tar jeg meg en tur til frisøren så fikser hun det. Men ikke gratis. Jeg betalte 460kr, men så holder det i 2-3 måneder,syns det var verdt pengene!

Nå har jeg kommet tilbake fra en koselig hyttetur med Borghild, brødrene og faren hennes. Så snakkes!
Prøvd falske øyevipper før?

31 kommentarer

Siste innlegg