god morgeeen

Blogget når jeg kom hjem fra skolen, spiste, skulle se på ghost whsiperer. Det neste jeg husker var at alt ble svart. Jeg våknet jeg så ut og det var litt mørkt/lyst så jeg tenkte faen, faen bussen! Løpte inn på badet pussa tenner var på tur til å løpe ut. Men så kom mamma og spurte hvor skal du? Haha, klokka var jo bare litt over 22. Fail! Men nå har jeg fått søvnen min og er klar for nye eventyr. Gud… jeg må få snudd døgnrytmen min.

Jeg mener det jeg, kan bare legge meg ned å sove hvor som helst. Som jeg foreksempel har gjort her:

hmm, ligger der sikkert ikke så lenge?

I morgen skal jeg vise dere alle produktene som jeg bruker på huden min (når jeg er i byen). Når jeg er hjemme (bygda) er det ikke vits til å bruke noe nesten ;). Så skal jeg teste ut noe annet som dere også skal få se i morgen! Må bare passe på så jeg ikke sovner again…

Hvordan er døgnrytmen din?

15 kommentarer

Siste innlegg