det lille som har skjedd i dagen min

I dag har det skjedd…… IKKE NOE! Ååhrg, skulle ønske jeg bodde i byen. Alltid noe å finne på. Alltid folk på døra som sier, HEI skal vi finne på noe?! Men her i bygda har jeg endt opp med å gjøre dette i dag:

Hoppe over gjerdet og stjålet ripsbæra til min kjære bestemor.

Se så mye jeg har plukket.

Var en liten tur på apoteket og kjøpte A-creme. Hørt at den er god mot annsiktet og det blir mykt og sånt. Burde det også, for kremen var ikke billig!

Så har jeg spist bakt potet.

Nå skal jeg forske på noen nye hårfrisyrer, haha. Kan ofte gjøre det når jeg kjeder meg. Så skal jeg finne meg en film. SÅ HAR JEG ET MÅL!  Jeg skal prøve å døgne i natt. Klarer det viss jeg har noe å gjøre. VISS jeg klarer det skal jeg skrive et innlegg klokken 04:00. Viss ikke så har jeg faila. Smartaas å gjøre det når det er skole i morgen.

Hva har dere gjort i dag, har dere dager der det skjer lite?

29 kommentarer

Siste innlegg