kamera mitt


ALLE bildene dere ser på bloggen min er tatt med min store gullklump Canon 1000D, outfit bilder,  bilder med venner, you name it! Jeg sponser ikke, men vil bare fortelle dere om hva jeg syns om det. Okei, nesten alle bildene på bloggen min er tatt med Canon kameraet. Dette er mitt første speilrefleks kamera. Skal ikke si at jeg har så stor ''peiling'' på kameraer, men tror ikke jeg hadde orket og blogge om jeg ikke hadde hatt denne fine saken her. Jeg ga 4000kr for den på expert.

På videoer skal jeg ikke si at jeg har Norges beste kvalitet. Videoer er videoer, men kan vise dere hvilket kamera jeg bruker på det også.


Ga 1000kr for det på Elkjøp(?). Fargen er finere på virkeligheten. Valgte rosa fordi det er lett og kjenne igjen + småkult. Noe som irriterer meg er at det er touch. Greit på mobil, men på kamera…

Lette etter noen speilbilder, men haha fant bare to

Tror ikke det blir mer blogging i dag. Fordi nå er jeg sykt trøtt. Skal se på en film til så sier jeg natta! Haha har ikke lagt meg enda. Foresten nå kom jeg på at jeg er sulten også. Hahaa igjen, snakkes da folkens!
Hvilket kamera bruker du?

49 kommentarer

Siste innlegg