fan-mail

Heisann sveisan alle sammen! Nå sitter jeg å koser meg med cookies og melk. Skulle sjekke mailen min i sted og fikk tidenes søteste brev. Har fått noen slike i det siste, men denne jenta rørte meg virkelig. Hun tok seg tid til å lage to supre bilder.

Slenger med teksten som hun skrev også. Bildene og teksten er laget/skrevet av:
http://amaliestyrv0ll.blogg.no/

Heisann Caroline 🙂
 
Ville bare forteller deg noe ved å sende deg en fan-mail, og så håper jeg at du blir glad for det jeg sier. Jeg begynte å lese bloggen din for noen dager siden, og etter det har jeg bare villet gå innpå den hele tiden, og se at du har skrevet. Du skriver unikt, og er virkelig den bloggen jeg leser mest av alle blogger. Jeg synst det virker som du har en utrolig bra personlighet, og så er du superpen! Elsker håret ditt, og du kler absolutt alt. Alt jeg skal skrive og skriver er helt sant. Jeg er blitt en fast leser fra nå av, og jeg sjekker bloggen din veldig mangen ganger daglig 🙂 Du er virkelig en person jeg kunne tenkt meg å bli kjent med, men jeg blir bare glad uansett av å lese bloggen din. Du er så utrolig pen, du har et kjempefint smil og en fantastisk personlighet, virker det som da. Jeg har faktisk aldri i hele mitt liv sendt en fan-mail, så jeg tenkte at du skulle få høre det jeg synst om bloggen din.
Du har et supertalent i å skrive, og så er du så utrolig morsom, og samtidig søt. Håper at bloggen din fortsetter sånn som den er, og at du ikke endrer på noe ved den, utenom design som av og til må fikses selvfølgelig, hehe. Jeg er hvertfall blitt utrolig glad i bloggen din, det må du vite (:
Håper at du leser dette, og vil bare at du skal vite at jeg DIGGER bloggen din, og jeg er en fast leser. Håper du blogger lenge! Håper du fikk de 2 bildene jeg sendte til deg. Jeg vet selv at jeg er utrolig dårlig til å redigere bilder, men jeg håper uansett at du blei litt glad for de 🙂
 
Stor klem fra Amalie / amaliestyrv0ll.blogg.no Winking smile
Var ikke dette søtt skrevet, har du fått fan-mail idet siste? btw så skrev du navnet mitt feil, men pytt pytt!

27 kommentarer

Siste innlegg