outfit – ny favorit kjole

Takk for de super herlige kommentarene på det forige innlegget folkens! Har kanskje ikke sagt det, men hadde dere ikke vært så snille med å lese og kommentere bloggen min, hadde kanskje ikke www.caroiz.blogg.no eksistert?
Uansett så var det noen som lurte på hvor kjolen min var ifra. Så tenkte heller at dere skulle få en outfit i dag også.


Min nye favorit kjole nå. Elsker mønstrene og fargene, men hater prisen. Denne søte kjolen kostet 599kr hos lene V. Uansett må jeg beklage at den ikke er å finne lenger. Trooor jeg da. Ble kjøpt i fjor. I går så gikk mamma med denne kjolen for første gang, og når hun skulle skifte for og dra på fjellet. Blablablaaa.. vi får si at denne kjolen kommer ikke tilbake til kleskapet hennes. Moahhaha!

…….

..fordi frøkna bak dette tastaturet fikk lyst til å legge seg og sove i veien :-))



Hva synes dere om kjolen?

70 kommentarer

Siste innlegg