nytt design!

gamle

nye

Heisann alle sammen! Husker dere at jeg har vært på fjelltur i Rondane? 5timer, HAAH tok visst litt feil. De ble jo 6 og en halv time. Jeg har MYE å vise dere. Husker dere også at jeg var mest på pessimist siden? Men vet dere hva? JEG ELSKER Å GÅ I FJELLET. Dere drømmer ikke, latsabben elsker det spesielt i Rondane.

Til det jeg har å vise dere. Jeg har nytt design!!!! Wihuuu. Endelig har jeg stor blogglyst også. Klarte nesten ikke å se på det andre. Haha. nå kommer jeg til og få spørsmålet som gjentar, gjentar og glemte jeg å si gjentar SEG. Hei, fin blogg har du lyst til å lage header og design til meg? Skal ta et innlegg om det også.

MEN. Alltid et stort men. Ikke så viktig, men vil gjerne laste opp bildene større. Og få teksta til og gå lengre om dere skjønner. Vet jo hvordan man laster opp større bilder. Men da blir det bare kutta. Vil du hjelpe meg? Og får du det til skriver jeg en anbefaling av deg, eller vurdering.
Hva syns dere om designet, gamle eller nye?

31 kommentarer

Siste innlegg