MITT SISTE FARVEL

Neida! Ikke tro at jeg skal slutte å blogge. Kan oppdatere noe som har skjedd de siste timene. Har hatt det kjempe morsomt. Sett på 2012 (of course) med Ragnhild. Min kjære ultra snille tante, men kaller hun tante R. Hun kaller meg C. Det ble en greie med å kalle hverandre det i fjor sommer. Søskenbarnet mitt skulle også bli med….. MEN hun ditcha (sånn det staves?) oss og klipte plenen i steden for.

Føler med som en skikkelig bad girl, eller dårlig blogger. Sier at jeg kommer fult og fulstendig tilbake i morgen (eller i dag siden klokker er over 24). JEG SKAL TIL FJELS! Ikke bare det, men jeg skal sove der også. Jeg burde jo være vandt med det siden jeg bor på landet. Men jeg må si at jeg er mest byfolk. Ikke bare sove der, men jeg må gå hele 5timer for å komme dit. Høres jo ganske lat ut? Joda……that's me. En grunn til at jeg kjøpte en ''okay to be lazy'' T-skjorte på gutteavdelingen på cubus. Kanskje jeg viser dere senere.

Men dette blir vel mitt siste farvel før jeg drar til Bjønnolia. Har ikke peiling på hvordan det staves. Ikke en gang 100% på man sier det heller. Jaja. HADE FOLKS skal ta mitt siste farvel med min lovely acer data. Hilsen: Dramaaaaqueen♥ TULLA!

Når jeg kommer tilbake får dere nytt design og en del videoer! Snakkes. Ønsk meg en god 5timers tur på fjellet + overnatting! Skal opp klokken kvart over syv i morgen også. Så hopper en rask tur i dusjen!

Liker du å dra til fjels, hva skal du i dag?

15 kommentarer

Siste innlegg