HVA TROR DU KOMMER TIL Å SKJE I 2012?

For ikke så lenge siden kjøpte jeg meg 2012 filmen fordi jeg hadde den 6.sans følelsen på at jeg ville like den. Neida, men det visste jeg. OG HVET DU HVA?! JEG ELSKER FILMEN! Soleklar 6'er fra meg. Beste filmen som jeg har sett til nå. Og når jeg sier det så mener jeg det. For nå sier jeg at den er bedre en If Only (Jennifer Love Hewitt har hovedrollen) Og når hun har det, så må en film være fantastisk bra for å slå den filmen. Men det var 2012

Haha, ble noen ''ikkesepåkamera'' bilder fordi at først så kom det noen inn døra (hater når noen kommer inn når jeg tar bilder) Og det andre bare random.



tommel OPP

Men så satt jeg jo slik meste parten av filmen da. Det er mitt ''filmenersåspennende'' blikk. Selvfølgelig med min kjære bamse Teddy ♥

Men, så er jeg litt redd. Filmen ser så utrolig ekte ut at det nesten er SYKT! Så jeg tenker, tenk om dette her skjer om 2 år? Jaja, jeg vet man tror det når man ser det. Men da er det jo for sent?

Så nå blir det spennende å høre hva dere har å si til dette. Hva tror dere kommer til å skje i….

27 kommentarer

Siste innlegg