HÅRVIDEO

Hei og god morgen! For ikke så lenge siden våknet jeg av en melding av Hilde. Så jeg tenkte bare, blææh klokka er bare 07 på morgen. Klokka var jo 13. Jeg som hadde tenkt å være sporty i dag. Alltid sånn på natta så tenker jeg at jeg skal våkne klokka 06 og ta meg en joggetur som varer en halvtime. Men skjer det?! ALDRI. Hver gang jeg sier det til Hilde så er det:- HAHAHA, du!? Jogge, drem on da! Uff, ingen som vil tro meg. MEN en vakker dag skal det skje.

Igår natt lagde jeg hårvideo. Og var egentlig ganske trøtt og sliten, så derfor hører jeg sånn eeh, eh, daff ut! Lyden blir borte litt i videoen en plass. Har ikke peiling på hvorfor, men dere får kose dere med det jeg har :-))

Haha, må bare le. På starten her ser dere håret mitt uten at det på en måte er ''stort'' som alle kaller det. Føler meg naken viss jeg ikke har det slik som jeg pleier å ha det. Noen som vet hvem Eli Hagen er?, hun har sånn digert hår (haha). Blir ofte kalt det av mamma.
Må også beklage at den ble så lang. Har ikke en unnskyldning, men klarte ikke å gjøre den kortere.

Hva syns du om videoen, fikk du noen tips?

22 kommentarer

Siste innlegg