SVAR PÅ DAGENS LESER SPØRSMÅL

Hei! Legger mest merke til at jeg får mest spørsmål om redigering, koder og håret mitt. Men nå tar jeg håret først og får se om jeg tar de andre senere.

Har du noen gang farget håret? Nei! Har aldri farget håret, og har heller ingen planer. Eller…i 5.klasse (?) Så hadde jeg lyse tupper, og i 6 eller 7.klasse(?) hadde jeg lyse striper. Husker ikke helt når det var, men aldri farget hele håret.

Hvordan får du så fint hår? Sånn at det kommer oppover liksom?
Heha, gjør egentlig ikke sååå veldig mye med det. Har en video, men kommer flere snart!

Ka slag shampoo/balsam/hårkur bruker du?
Istedenfor for å bare gi dere svaret på det, skal jeg vise dere ALT jeg bruker på håret mitt:

Ikke mye. Der dere ser den Elvital balsamsprayen står det noe helt annet. Fordi den er kjøpt i Filippinene. Koster jo en formue i Norge, så gidder ikke å kaste bort penger på det. MEN VENT! Den geniale hjernen min (haha) har klart å tenkt ut noe helt på egenhånd. Du bare blander en del balsam og vann og rister det. Haha, det funker! GOT2B HÅRSPRAYEN er seriøst den beste etter min mening. Beste hårsprayen jeg har hatt, tro meg jeg har hatt mange! Den gjør halve jobben min med å få volum i håret.

Så har jeg fått et spørsmål om hvordan jeg får håret slik (på mail eller MSN):

Har et svar: Det skal dere få vite i morgen eller i overimorgen, for da kommer det helt sikkert en video. Men lover ingenting. Hater når jeg lover noe, så plutselig blir det ikke noe av det. Men prøvde, det skal jeg!

Hva syns du om svarene, noe mer du lurer på? (skal prøve å svare så godt jeg kan i kommentarfeltet)

12 kommentarer

Siste innlegg