PHOTOSHOOT; MIA OG KIKO

Heihei! I dag har jeg det utrolig store daffe trynet mitt og har rett og slett ikke orket å ta bilder av meg selv. Ikke verdens undergang da. Da har jeg leid inn to nye modeller for meg, neida mine to søte små. Kiko den svarte og hvite, Mia den gråe. Det er marsvin viss noen lurer.

Noen av bildene ble ganske like, gjett hvorfor?! Etter 2min var batteriet utlada. Blæh irriterendes. Men kos dere med de jeg har! :))

Pynta seg litt fordi hun har bursdag om to dager, hehe.

Btw: Skal fortelle dere noe veeeldig interessant! Neida, har bare nytt profilbilde. Viss du er en av de nyeste leserene så kan du se outfitbildene og hvor de er fra HER!!!!!!!!!! (Legg gjerne igjen en kommentar, da blir jeg glad)

Hva syns du om bildene, irriterer det deg når batteriet til kameraet er utlada?

32 kommentarer

Siste innlegg