FLODE OG HUMLA

Hei og god kveld! Nevnte navnet ''Flode'' i det forige innlegget og det er en hund. En veldig stor en til å være dags (har ikke peiling på hvordan man skriver ''dags''). Han er ikke særlig fotogen, så derfor tok jeg mest bilder av Humla den andre hunden.

Før jeg visste at hunderasen hette dags, så kalte jeg de pølsehunder. Hehe, og det er en del som sier det. Jeg spør syns du de er søte? Svar: Njaaa, de har forma som en pølse. Stakkars, syns de er søte jeg :-))



Det er en del bilder av dyr på bloggen min, men det er fordi jeg elsker dem <3

En ting som irriterer meg med denne hunden (Humla). Hun skal alltid og da mener jeg alltid slikke deg i trynet, armen, eller foten.

Så nå spør jeg: Syns du dagshunder er søte eller bare ligner på pølser?

23 kommentarer

Siste innlegg