NOEN SOM HUSKER DESSE BILDENE?

Jeg var en emo og søskenbarnet mitt fjortiss. Har en sminkevideo også en plass. Hehe, bare for moro skyld da. Vi hadde ''emo VS  fjortiss'' opplegg.

Noen som vet dette?
Aller, aller, aller første bloggen min hette heycutie.blogg.no, så ble det c4ro og nå caroiz.


Bildene fra min forige blogg > c4ro.blogg.no som dere ser i hjørnet.
Fikk bare lyst til å vise dere de bildene siden jeg har fått dobbelt så mange lesere siden sist.


Btw: nå har jeg snakket med Anh fire og en halv time på MSN. Klokken er 04:02, siden sikkert meste parten av dere har lagt seg publiserer jeg innlegget i morgen!

Hva syns du om bildene, fjortiss eller emo?

11 kommentarer
    1. Nei, veit ikke heilt jeg, men iallefall så lurer jeg på…:
      Hvilken klasse starter du i??
      Siden på spørrerunden din sa du det var lenge siden du gikk på barneskolen, men det står jo på bloggen din at du er 13 år så da begynner du enten i 8 eller 9?

    2. Kan jeg gi bildene på lørdag? Det til headeren, fordi jeg er hos kusinen min nå, og jeg har ikke med kameraet slik at jeg kan sende bildene til headeren til deg. 🙁 Kan du svare på min blogg?

    3. Melissa: Jeg starter i 9ende. Hehe, ja. Det føles ut som det er veldig lenge siden jeg gikk på barneskolen nå, så derfor så jeg at det var lenge siden :))

    4. Altså, det med emo eller fjortis er to forskjellige tilstander de fleste er innom rundt ved 13-14 års alderen eller eldre. Det har veldig mye med at man er usikker på seg selv og prøver å passe inn xD
      emo er mer en stil enn det å kutte seg selv osv, de som kutter seg er mest de som har misforstått stilen for nesten ingen emoer gjør det mer ;p og fjortiser er egentlig noe for seg selv.
      Alle har sin fjortis-periode, sånn er det bare x)
      morsomme bilder forde da, ser mer ut som en gother enn en emo da men xD de fleste emoer liker masse farger og sånn ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg