SPENNÆ GÆERN

I morgen reiser jeg til Sarpsborg. Når jeg kommer frem reiser jeg rett til Borgen til Anh og overnatter. Det blir digg, føles som evigheter siden sist. Og da skal vi dra oss opp klokken 06:00. Becaaaause… vi skal rekke spennæ gæern salget! Som bare varer til klokka 09. SÅ TIL DERE SOM VILLE MØTE MEG, vi kommer til å være der klokken syv eller litt etter syv på morgen for å rekke salget. Vi bruker alltid lang tid på å finne det vi skal ha. Vi må gå igjenom heeele kjøpesenteret og kjøpe etter på. Hihih

Senere på dagen, vet ikke helt sikkert. Men har tenkt å kidnappe Anh en tur på kinoen også. Men hun vet ikke om det. Så håper du ikke leser dette Anh 😀

Bik Bok 50-75%. Meeeee like

Har nettopp shoppet så blir sikkert ikke så mye. Men jeg kan jo ikke gå glipp av så høye salg! Det kommer bare opp hjerter i øyene mine når jeg hører ordet SALG.

Skal du til storbyen tidelig fredag, liker du salg?

8 kommentarer

Siste innlegg