JEG VIL IKKE SE SÅNN UT!

Jeg elsker natten! Får gjort mye ut av den, enn jeg gjør om dagen. Har blitt en nattflue, noe jeg fant på akkurat nå. Sover om dagen og våken om natten. Har fått gjort dette:

Plukket gress                                                                               Rensa bur

Ryddet kleskapet

Prøvd å få foten over hodet, pluss at jeg får muskler

VERSTE BILDE EVER!

Ok, da var det over til den værste delen som overskriften har noe med. Det bildet under ser freaky ekte ut! Redigert på Iphone. Tenk viss jeg ser slik du da når jeg blir en oldis. Rynker, føflekker………. UFF nei, det vil jeg ikke tenkte på!

Dette er jo verre en når læreren tok bilde av meg uten at jeg visste det. Senere hadde vi slik lysbildeframvisning eller hva det heter. Og det STYGGE bildet kom opp. Kunne tro at hele 8.klasse fikk totalt latterkrampe. Flaut!

Siden blogg er et sted der man deler meninger og hele pakka. Skal jeg dele det ''fineeee'' bildet av meg. Haha, håper på det beste at jeg vinner Lotto og skal hamstre myeee rynkekrem.

Hva pleier du å gjøre midt på natta, hva syns du om det ''gamle'' bilde av meg?

14 kommentarer

Siste innlegg