SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN #1

Sitter her fortsatt i pysj. Gud jeg må skaffe meg et liv å finne på noe og gjøre snart! Jajaaaa, kommer til å ta noen skriftlige og noen på videoblogg når det gjelder den spørsmålsrunden. Men starter med å ta skriftlige.

Noe jeg ikke kommer til å svare på er: Spørmsål jeg ikke vet svaret på (foreksempel, hvem er president i Polen?) Eller enkle spørsmål som (liker du banan) ELLER hva syns du om bloggen min. For det er så mange som lurer på.

favoritt blogg?
Favoritt bloggen min er hildebrendstuen.blogg.no

topp 3 blogger?
hilde, haawt og voe.

Hvem blogger leser du fast?
Jeg leser: hildebrendstuen, madar, haawt, voe, whoot, jumpp, tcmn, tuvaw, slitteskolisser, brun0st og noen ganger annais. Elsker å lese blogger ♥ + at jeg leser de som kommenterer noen ganger.

Forbilder?
Forbildet mitt er Jennifer Love Hewitt

Har du badet enda?
Ja 😀



Er du forelsket?

Av alle ting akkurat nå så er jeg ikke forelsket :))

Hvordan får du så mange til å lese bloggen din?
Hmm.. det er ikke SÅ veldig mange som leser den akkurat, men jeg er glad i leserantalet jeg har. Jeg kommenterer litt her og der, pluss at jeg er på topplista på mest aktive og da får jeg mange vennskapsforespørsler om dagen, og da ser de jo når jeg skriver et innlegg, så da bare klikker de seg innom.

Ca hvor mange leser bloggen din hver dag?
ca 180-200 eller over 200. Kommer an på hvor mye jeg blogger.

Liker du musikken til Jusitin Bieber?
Har ikke noe imot Justin Bieber, men liker best musikken til Jennifer Love Hewitt.

Hvor mange venner har du på bloggen din?
Et par hundre tror jeg.

Favorittdyr?
Marsvin, katt, hund og hamster.

Favorittfarge?
Tror det må bli lilla og den blå fargen som jeg har på bloggen (på sommerfulgene)

Kan du legge ut bilder av dyrene dine?
Det har jeg gjort for en stund siden. Kan sikkert gjøre det på nytt??

Liker du popcorn?
Ja, hihi.

Beste serie?
Tror de fleste har fått med seg det, viss ikke så er det Ghost Whisperer :DDDD

Facebook eller nettby?
Syns begge er like kjedelige, men viss jeg må velge en av de så bli det facebook.

Er du opptatt av utseende?
Det er ikke alt som betyr her i verden, så nei. Mye mer som betyr for meg.

HVILKET PROGRAM BRUKER DU PÅ HEADERE?
ALLE LURER PÅ ER DET SPØRSMÅLET! Jeg bruker photoshop cs3 og photoscape. Også laster jeg ned skrifter fra dafont.com (skriftene som jeg skal bruke på headeren) Jeg tar 20kr for en header, fordi jeg bruker så mye tid på bare en.

Hva liker du best med å blogge?
Jeg liker å lese DERES mening og kommentarer på et innlegg. Har kanskje sagt det før, men jeg blogger ikke for min egen skyld, men for DERE ♥

Hvilken ting liker du best på rommet ditt?
Dyra mine, men de er jo kanskje ikke en ''ting''. Hmm, da må det bli TV'n og playstation 3 ellers får jeg ikke sett på ghost whisperer, hihi. Og senga mi da sef, må jo ha noe godt å sitte i når jeg ser på gw!

Hva syns du om svarene?

8 kommentarer
    1. Hej:) Jeg vill vite hva akurat du syns om røde lepper:) så legg gjerne igjen en kommentar på hva du syns på min blogg:) ha en fin dag videre:) <3

    2. bra svart 😉
      Jeg lurer på om du kanskje kunne ta deg tid til å lage en header til meg? Siden jeg er ikke særlig god på det selv,og blir aldri fornøyd! Men det er bare hvis du vil,du må ikke altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg