HVILKEN KJOLE?

Heihei og god ettermidag!
Klokken 18:00 har vi avslutning hele 8.klasse. Har ikke helt funnet ut hvilken kjole jeg skal ha på meg. Det står å vipper mellom disse to:


(Skal bruke den brune blazeren på kjolen, Uansett hvilken det blir) 😀

                    KJOLE NRM 1                                                                        KJOLE NRM 2

Liker veldig godt den mest rosa, men jeg liker best å ha stropper. Vet jo aldri når det kommer noen onde gutter og drar ned kjolen, haha tulla! Men føler meg best med stropper.

Hadde tenkt til å besvare noe av spørsmålsrunden min i dag, men nå skal jeg fikse meg og litt. Da besvarer jeg den heller i morgen. Eller når jeg er på Lillehammer for der er det sikkert ordentlig kamera, og da kan jeg stjele det litt mohaha

Hvilken kjole skal jeg velge, kjole nrm 1 eller 2?

41 kommentarer

Siste innlegg